۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۳۰۳۲۵۹

نشست هم اندیشی مسؤولان پژوهشی حوزه علمیه خراسان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست هم اندیشی مسؤولان پژوهش استان خراسان رضوی، شمالی، جنوبی در مدرسه علمیه عباسقلی خان برگزار شد.
جلسه امشب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، نشست هم اندیشی مسؤولان پژوهش استان خراسان رضوی، شمالی، جنوبی شب گذشته در مدرسه علمیه عباسقلی خان برگزار شد.


این نشست که باحضور جمعی از شخصیت های مهم پژوهشی استان برگزار شد و حجت الاسلام سید حمید علوی آزیز معاون آموزش وپژوهش حوزه علمیه خراسان ضمن تشکر از مدیر و مسؤول پژوهش این مدرسه نکاتی درباره اهمیت پژوهش ارائه داد.


حجت الاسلام علوی با توجه به این نکته که یکی از موانع عدم پیشرفت در زمینه پژوهش رعایت نکردن اخلاق پژوهشی است رعایت این اصول را در فرآیند تحقیق و پژوهش ضروری دانست.


معاون آموزش وپژوهش حوزه علمیه خراسان رضوی در این نشست با توجه به اهمیت پژوهش در حوزه علمیه خلق آثار جدید و نوآوری های علمی بیشتر در حوزه های علمیه را خواستار شد.


وی در ادامه به تبیین سند چشم انداز حوزه علمیه خراسان پرداخت و افزود: چشم انداز حوزه علمیه خراسان مبتنی بر پژوهش و تحقیق در حوزه علمیه است.


در ادامه حجت الاسلام صفرعلی فتح اللهی مدیر پژوهش حوزه علمیه خراسان برگزاری این گونه جلسات را ضروری دانست و مقرر کرد هر ماه جلسه ای در بین مدارس با فعالیت های پژوهشی برگزار شود.


خاطر نشان می شود در ابتدای این نشست حجت الاسلام حسن بوژمهرانی مسؤول پژوهش حوزه علمیه عباسقلی خان با توجه به اهمیت پژوهش در حوزه علمیه خواستار همکاری و هماهنگی بیشتر بین مدارس علمیه شد


وی فراخوان مقالات اقتصاد مقاومتی از دیدگاه قرآن و حدیث با تاکید بر اندیشه های مقام معظم رهبری را از جمله برنامه های جدید این مدرسه عنوان کرد./859/202/ب1

ارسال نظرات