۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۳۰۲۸۵۲
مدیر دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی:

امامان جماعت خراسان با مباحث سواد و شناخت رسانه بیشتر آشنا می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ مدیر دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه گفت: امامان جماعات به عنوان یکی از تاثیرگذارترین قشر مرتبط با نسل جوان باید با کارکردهای رسانه بیشترآشنا شوند
ائمه جماعات

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، نشست ارتقاء همکاری‌های مرکز رسیدگی امور مساجد خراسان رضوی با دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه صبح امروز برگزار شد.

 

این نشست که با حضور حجت الاسلام اسماعیلیان معاون اموزش وپژوهش پژوهش مرکز رسیدگی امور مساجد خراسان برگزار شد، مدیر دفتر نمایندگی خراسان با اشاره به اینکه امروز سواد رسانه ای و آشنا شدن با کارکردهای رسانه یکی از ضروریات و نیاز های روحانیت است افزود:امامان جماعات به عنوان یکی از تاثیرگذارترین قشر مرتبط با نسل جوان باید با کارکردهای رسانه بیشترآشنا شوند.

 

احمد عارفخانی با بیان اینکه ظرفیت ها و امکانات مناسبی در دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی برای آموزش های سواد رسانه ای ورسانه شناسی فراهم شده است تصریح کرد: این دفتر امادگی دارد کلاس‌های سواد رسانه ای را برای امامان جماعت خراسان برگزار کند.

 

در ادامه این نشست معاون آموزش و پژوهش مرکز رسیدگی به امور مساجد رضوی با بیان اینکه امروزه سواد رسانه ای باید سرلوحه کار مبلغان وطلاب قرار گیرد افزود: اگر طلاب و روحانیون با این فضا وکارکردهای آن بیشتر آشنا شوند در امر تبلیغ و هدایت جامعه موثر تر خواهند بود.

 

حجت الاسلام اسماعیلیان با بیان اینکه این دغدغه همواره در این مرکز بوده و در این راستا اقداماتی هم صورت گرفته است ابراز امیدواری کرد که در آینده این مرکز بتواند از بستر و شرایط موجود برای مهارت افزایی امامان جماعت استفاده کند./859/203/ب3

ارسال نظرات