۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۳۰۲۵۵۰

چند خبر کوتاه از غرب کشور

خبرگزاری رسا ـ برگزاری یادواره شهدای روحانی در استان کرمانشاه، حضور 72 مبلغ و مبلغه در شهرستان دالاهو و برگزاری دوره آموزشی حفظ جزء 30 در هرسین عناوین اخبار کوتاه از غرب کشور هستند.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، یادواره شهدای روحانی استان کرمانشاه اواخر آبان ماه سال جاری برگزار می شود.


این مراسم با حضور مسؤولان کشوری و استانی در تاریخ 28 آبان ماه جاری در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) برگزار می شود.


کنگره بزرگ سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه نیز در استان برگزار می شود، تا زمان برگزاری اجلاسیه اصلی کنگره، بیش از دو هزار یادواره شهدا در استان برگزار شده است.


لازم به ذکر است استان کرمانشاه بر اساس آمار موجود 53 شهید روحانی را تقدیم انقلاب کرده است.

 

حضور 72 مبلغ و مبلغه در شهرستان دالاهو
حجت الاسلام سید حسین سید سامعی مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دالاهو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه از حضور 72 مبلغ و مبلغه در ایام محرم در این شهرستان خبر داد و عنوان داشت: در مدت دوازده روز نخست ماه محرم سال جاری، این مبلغان و مبلغات در سطح شهرستان به برپایی نماز جماعت، خواندن ادعیه، سخنرانی پیرامون وقایع عاشورا، دعوت مردم به تبعیت از دستورات دینی و ترویج امر به معروف و نهی از منکر، اقامه نماز اول وقت و دیگر فضایل اخلاقی پرداختند.


مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دالاهو تصریح کرد: در این مدت 720 سخنرانی در حوزه اهداف قیام امام حسین (ع) صورت گرفت.


وی در پایان بیان داشت: تبیین اهداف قیام عاشورا و ترویج درس آموزی از این واقعه بزرگ تاریخی، امری مهم و اثرگذار است، برپایی فریضه امر به معروف ونهی از منکر که یکی از اهداف متعالی امام حسین (ع) بود، یکی از ارزشمندترین کارهاست و باید مورد توجه ویژه ای در جامعه قرار گیرد.


برگزاری دوره آموزشی حفظ جزء 30 در هرسین

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه، دوره آموزشی حفظ جزء 30 قرآن کریم در شهرستان هرسین برگزار می شود.


این دوره سه ماهه مختص گروه سنی زیر 15 سال بوده و در صورت قبولی در آزمون، به شرکت کنندگان گواهینامه حفظ جزء 30 اعطا می شود.


لازم به ذکر است این طرح در جهت افزایش مهارت قرآن آموزی، در کنار روخوانی و روانخوانی قرآن کریم برگزار می شود./857/203/ب1

ارسال نظرات