۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶
کد خبر: ۳۰۲۴۷۷
مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد خبر داد؛

راه اندازی باشگاه اجتماعی همسران مشهدی/ بازسازی چهره شهدای قیام خونین مسجد گوهرشاد

خبرگزاری رسا ـ مدیر امور هنری شهرداری مشهد از بازسازی چهره شهدای قیام خونین مسجد گوهرشاد خبر داد و گفت: چهره شهدای قیام خونین مسجد گوهرشاد که تصویری از آنان در دست نیست، بازسازی می‌‌شود و این بازسازی با الهام گرفتن از تصاویر بازماندگان آنها امکان‌پذیر شده است.
مسجد گوهرشاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سید‌رضا موسوی، مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد، در نشست خبری برنامه‌های دوسالانه سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد که امروز در شهرداری برگزار شد، از آموزش های شهروندی در دو سطح تبلیغی و ترویجی خبر داد و گفت: هر 15 روز یکی بار این آموزش ها تحت ظرفیت های اجتماعی انجام می شود.

 

وی با اشاره به راه اندازی باشگاه اجتماعی همسران مشهدی، اظهار کرد: باشگاه اجتماعی همسران مشهدی با عنوان «باهم» در هفته جاری راه‌اندازی می‌شود که به زوج‌های جوان مشهدی خدمت رسانی می شود.

 

موسوی جمع آوری معتادان، حمایت از فعالیت های فرهنگی حاشیه شهر، اعتکاف علمی، طرح‌های ابتکاری مساجد و تشکل‌های مردم، یربیت 200 مربی در حوزه مباحث آموزش فرهنگ شهروندی را از جمله برنامه های بیان کرد.

 

در ادامه این نشست بارانی، معاون برنامه ریزی و نظارت بر امور فرهنگی شهرداری مشهد، گفت: برای مطالعات در زمینه فرهنگی و اجتماعی از نخبگان شهری و حوزوی بهره برده از جمله این که 3 نشست تخصصی در این زمینه با حوزه علمیه داشته ایم.

 

وی از تعمیر 254 مسجد خبر داد و افزود: تعمیر این مساجد را در حال پیگیری هستیم و نیز برنامه ریزی برای احداث 110 مسجد داریم و نیز پیگیر تأسیس مرکز فرهنگی در نزدیکی این مساجد هستیم.

 

در ادامه امیدی، دبیر شورای عالی محلات مشهد با اشاره به فعالیت در 157 محله مشهد، گفت: کلیه فعالیت ها براساس ظرفیت های فرهنگی و معنوی محلات است.

 

محمدجواد میری، مدیر امور هنری شهرداری مشهد از بازسازی چهره شهدای قیام خونین مسجد گوهرشاد خبر داد و خاطرنشان کرد: چهره شهدای قیام خونین مسجد گوهرشاد که در تصویری از آنان در دست نیست، بازسازی می‌‌شود و این بازسازی با الهام گرفتن از تصاویر بازماندگان آنها امکان‌پذیر شده است.

 

مجد، سرپزست تربیت بدنی سازمان فرهنگی شهرداری مشهد نیز گفت: 25 حوزه علمیه را به مجتمع ورزشی تجهیز کرده ایم و در سال آینده نیز بسته های ورزشی با مدارس و مساجد را در دستور کار داریم./1310/203/ب2

ارسال نظرات