۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۳۰۲۲۵۳
نمایشگاه مطبوعات؛

انتظامی: قطع یارانه رسانه های دولتی سیاست کاهش تصدی دولت در مطبوعات را نشان می دهد/ با شفاف سازی به جنگ با فساد خواهیم پرداخت

خبرگزاری رسا ـ معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یکی از مهم ترین سیاست های دولت تدبیر و امید کاهش تصدی دولت در بخش مطبوعات بوده است و قطع یارانه رسانه هایی که از بیت المال تغذیه می کنند گواه این موضوع است.
حسين انتظامي حسين انتظامي حسين انتظامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسین انتظامی عصر امروز در مراسم اختتامیه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات که در مصلای تهران برگزار شد، با بیان این که این نمایشگاه متعلق به تمام رسانه ها و خبرنگاران است، اظهار کرد: نمایشگاه مطبوعات گردهمایی سالیانه خبرنگاران و رسانه های مکتوب و خبرگزاری ها است و فرصت مناسبی برای تبادل نظر بین اهالی رسانه است.


وی ادامه داد: نمایشگاه مطبوعات فرصت مناسبی است تا مخاطبان از نزدیک با اهالی رسانه آشنا شوند و همچنین فرصتی برای تقدیر مسؤولان از فعالیت یک ساله اهالی رسانه است.

 

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که در دولت تدبیر و امید سعی شده است تا از تصدی دولت در عرصه مطبوعات کاسته شود، بیان کرد: نمونه بارز این سیاست شناسایی و قدردانی از رسانه های غیر دولتی است که به زبان فارسی به عنوان یک میراث و گوهر توجه دارند.

 

وی ادامه داد: نمونه دیگری از این سیاست قطع یارانه رسانه های دولتی است که از بیت المال تغذیه می شوند.


انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار نمایشگاه با عنوان نقد منصفانه و پاسخگویی مسئولانه، افزود: ما با شفاف سازی و ارائه مطالب شفاف به مردم می توانیم به جنگ واقعی با فساد بپردازیم./858/پ200/ج

ارسال نظرات