۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۳۰۲۱۳۵
نمایشگاه مطبوعات؛

کواکبیان: افراط و تفریط در هر دو طیف اصولگرایان و اصلاح‌طلبان وجود دارد

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل حزب مردم سالاری با اشاره به اتهام برخی از جریان‌های حامی دولت به انقلابیون و برچسب افراطی و دلواپس گفت: افراطی می‌تواند در اصول‌گرایان و اصلاح‌طلبان باشد، از این‌رو افراط و تفریط مناسب نیست و انسان باید کاری کند که خدا از او راضی باشد و مردم نیز بپسندند.
مصطفي کواکبيان

مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به ضعف‌های ساختاری برجام و خطر نفوذ دشمن در کشور اظهار داشت: شورای امنیت ملی، کمیته رصد اجرای برجام را تأیید کرده است و مصوبات این شورا باید به تأیید مقام معظم رهبری برسد، از این‌رو نباید نسبت به برجام دغدغه خاطر داشته باشیم.

 

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی افزود: شورای راهبردی سیاست خارجی و همچنین خود وزارت خارجه که طبق اذعان رهبر معظم انقلاب، تدین آنها موجب دلگرمی است؛ بنابراین من نگران نیستم که برجام باعث نفوذ دشمنان باشد.

 

وی با اشاره به دشمنی‌ها و توطئه‌های آمریکا افزود: امروز سر و کار ما با آمریکا است، از این‌رو باید مراقب باشیم، اما این دلیل نمی‌شود که این ابزاری باشد برای مقابله با مخالفان و آنها را به نفوذ دشمن متهم کنیم.

 

دبیرکل حزب مردم سالاری یادآور شد: اما به صورت کلی باید حواسمان جمع باشد که هیچ روزنه‌ای برای هیچ کشور خارجی نگذاریم؛ گرچه آمریکا از قدرت‌های قلدر است و وضعیت فوق‌العاده را دوباره درباره ایران تمدید کرده است.

 

وی با اشاره به اتهام برخی از جریان‌های حامی دولت به انقلابیون و برچسب افراطی و دلواپس گفت: من معتقدم افراطی می‌تواند در اصول‌گرایان و اصلاح‌طلبان باشد و فرقی ندارد.

 

کواکبیان، برچسب زدن به بچه‌های انقلابی و ترکمنچای خواندن برجام را افراطی‌گری خواند و افزود: افراط و تفریط مناسب نیست و انسان باید کاری کند که خدا از او راضی باشد و مردم نیز بپسندند./908/پ200/ج

ارسال نظرات