۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۳۰۱۹۹۹
جنتی:

تلاش وزارت ارشاد ارائه تغذیه فکری سالم به جامعه است

خبرگزاری رسا ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسأله کتاب یکی از حوزه هایی است که وزارت ارشاد نقش به ویژه ای در صدور مجوزها دارد از این رو در این زمینه باید دقت را چاشنی خود قرار دهد تا بتواند مراقبت های ویژه ای خود در جهت تغذیه فکری که به جامعه داده می شود مسموم نباشد.
وزير ارشاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی جنتی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی امروز با حضور در دفتر آیت الله نوری همدانی با این مرجع تقلید دیدار کرد و گفت: هدف اصلی وزارت ارشاد و حداکثر تلاش این وزارت در جهت ترویج فرهنگ دینی و اسلامی است.

 

وی افزود: از آنجایی که هدف انقلاب اسلامی انقلاب فرهنگی بود پس این هدف دائما نیازمند راهنمایی ها و ارشاد مراجع، علما و بزرگان کشور است تا بتوان این وظیفه بزرگ را به خوبی انجام داد.

 

جنتی اظهار داشت: بیشتر همکاران در وزارت ارشاد از میان طلاب و کسانی که با مبانی اسلام آشنایی دارند استفاده شده است تا بتوان حداکثر استفاده در جهت ترویج دینی و قرآنی انجام شود.

 

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: مسأله کتاب یکی از حوزه هایی است که وزارت ارشاد نقش به ویژه ای در صدور مجوزها دارد از این رو در این زمینه باید دقت را چاشنی خود قرار دهد تا بتواند مراقبت های ویژه ای خود در جهت تغذیه فکری که به جامعه داده می شود مسموم نباشد.

 

وی در پایان گفت: هر دستگاهی ممکن است در اجرائیات خود اشتباهاتی انجام دهد و ما هم از این دستگاهها استثنا نیستم اما هدف این است که تا حد توان و اراده خود جلوی این اشتباهات و سهل انگاری ها گرفته شود./1325/پ202/ج1

ارسال نظرات