۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۳۰۱۹۶۵
نمایشگاه مطبوعات؛

حجت الاسلام خرازی: حوزه های علمیه با نفوذ دشمنان مقابله کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر مسؤول روزنامه حزب الله با بیان این که اگر مسؤولان هوشیار نباشند حاکمیت از دست می رود، گفت: حوزه های علمیه باید برنامه هایی برای مقابله با نفوذ دشمن داشته باشند.
حجت‌الاسلام سيد محمد باقر خرازي، دبيرکل حرب‌الله ايران

حجت الاسلام سید محمد باقر خرازی مدیر مسؤول روزنامه حزب الله با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با بیان این که مسأله نفوذی موضوعی واقعی است، گفت: تا حدودی نفوذ دشمن در کشور تحقق پیدا کرده است.


وی افزود: هشدار رهبر انقلاب به این دلیل بوده که تقاضای اجتماعی نسبت به مسأله نفوذ پدید نیاید، نفوذی ها از دوران جنگ تحمیلی و در دوران دولت موسوی نفوذ وجود داشت، امروزه نیز آثار نفوذ فرهنگی در جامعه مشاهده می شود.


مدیر مسؤول روزنامه حزب الله با بیان این که هشدار رهبر معظم انقلاب برای رفع و دفع نفوذ بوده است، اظهار داشت: نفوذ در کشور وجود دارد و دوران پیشگیری گذشته و اکنون زمان درمان است؛ مسائلی همانند بد حجابی و ربای فراگیر نفوذ محسوب می شود.


وی ادامه داد: هشدارهای رهبری برای جلوگیری نیست بلکه برای دفع نفوذهای موجود و آینده است، خطراتی که نظام را تهدید می کند این است که نفوذ فرهنگی تبدیل به نفوذ سیاسی و اطلاعاتی شود، نفوذهای امنیتی به شدت کشور را تهدید می کند.


حجت الاسلام خرازی با بیان این که اگر مسؤولان هوشیار نباشند حاکمیت از دست می رود، ابراز داشت: حوزه های علمیه باید برنامه هایی برای مقابله با نفوذ دشمن داشته باشند، بزرگ ترین خطری که حوزه را تهدید می کند افرادی هستند که روزی در حوزه بوده اما ارتباط خود را قطع می کنند.


وی عنوان کرد: خطر نفوذ جریانات ضد ولایی از سوی برخی از صاحبان لباس روحانیت خطرناک تر از دیگران است، حوزه های علمیه باید با رصد دقیق مسائل روز، روزنه های نفوذ دشمن را شناسایی کرده و با آنها مقابله کند./1323/پ200/ج

ارسال نظرات