۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۳۰۱۹۵۹
ظریف در دیدار با آیت الله نوری همدانی:

برای پایان یافتن درگیری ها در سوریه تلاش می کنیم

خبرگزاری رسا ـ وزیر امور خارجه گفت: در این شرایط خطیر تلاش داریم هم درگیری ها در سوریه و منطقه به پایان برسد و همچنین منافع مسلمانان هم حفظ شود.
دکتر ظريف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه امروز با حضور در دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی با این مرجع تقلید دیدار کرد.

 

وی در این دیدار گفت: بعد از فرمایشات و نامه مقام معظم رهبری در مسیر اجرای توافق بر اساس نظرات ایشان هستیم.

 

وزیر امور خارجه کشورمان افزود: آنچه که امروز به آن نیاز داریم، رهنمودها و سخنان مراجع و بزرگان برای ایجاد یک فضای همدلی در جامعه است که می توان با همدلی بیشترین استفاده ها را برد و کارها را با دقت پیش برد.

 

ظریف با اشاره به وضعیت منطقه و سوریه، خاطرنشان کرد: در این شرایط خطیر تلاش داریم هم درگیری ها در سوریه و منطقه به پایان برسد و همچنین منافع مسلمانان هم حفظ شود.

 

وزیر امور خارجه از سفر حضرت آیت الله نوری همدانی به کشور جمهوری آذربایجان تشکر کرد و اظهار داشت: ما وظیفه خود می دانیم که در خدمت مراجع تقلید باشیم چرا که مراجع تقلید نشانگر واقعیت اسلام هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: رهنمودها و نظرات مراجع تقلید بهترین روش مبارزه با تکفیری ها است چرا که تکفیری ها یک چهره دروغین از اسلام را به جهانیان نشان داده اند.

 

ظریف در پایان گفت: مراجع و حوزه های علمیه می توانند در این زمینه واقعیات اسلام را برای همه جهانیان نشان دهند؛ مردم امروز تشنه شنیدن این واقعیات هستند؛ دنیای امروز وهابیت را خوب شناخته است با این وجود باید اسلام واقعی را که برگرفته از مکتب اهل بیت است به همه جهانیان شناساند./1325/پ202/ج

ارسال نظرات