۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۳۰۱۹۵۶
نمایشگاه مطبوعات؛

فعالیت اقتصادی دولت بعد از اجرای برجام نتیجه خواهد داد

خبرگزاری رسا ـ قائم مقام مدیر عامل شرکت بازرگانی ایران گفت: برنامه ریزی اقتصادی دولت برای ذوران پسا برجام برنامه ریزی شده و باید برای مشاهده آثار آن صبر کرد.
قنبري

علی قنبری عدیوی قائم مقام مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در حاشیه نمایشگاه مطبوعات با اشاره به وضع اقتصادی کشور گفت: دولت راهکارهای خود برا جرای اقتصاد مقاومتی را پیاده کرده است و امیدواریم تا هرچه زودتر این طرح به عمل منجر شود.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: برنامه‏های دولت در چارچوب اقتصاد مقاومتی در راستای برنامه توسعه پنجم بوده و در آینده‏ای نزدیک شاهد موفقیت‏های کشور در زمینه اقتصادی خواهیم بود.

 

عضو هیأت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس تهران خاطر نشان کرد: بسته اقتصادی دولت یک برنامه کوتاه مدت اقتصادی برای تحریک تقاضا در کشور است که کاربردی طولانی مدت .ندارد و باید برنامه دراز مدتی را در پی نجات اقتصاد کشور ارائه دهند.

 

وی در پایان تصریح کرد: در کل فعالیت اقتصادی دولت را در این دو سال خوب ارزیابی می‏کنم و به آن نمره بالایی را خواهم داد اما باید دانست که برنامه های دولت برای دوران پسا برجام تنظیم شده است و به همین سبب صبر ملت را طلب می‏کند./1329/پ200/ج

ارسال نظرات