۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۳۰۱۷۸۸
مشاور عالی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور:

ولایت فقیه رمز اقتدار و ایستادگی انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مشاور عالی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور به نعمت رهبری دلسوز و فرزانه در انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ولایت فقیه رمز اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران است.
حجت الاسلام مستشاري 54

حجت الاسلام علیرضا مستشاری کرمانشاهی مشاور عالی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، به مجاهدت مردم کرمانشاه در دوران دفاع مقدس اشاره و ابراز کرد: مردم ولایتمدار کرمانشاه با جان و دل از ارزش های انقلاب و اسلام پاسداری کردند.

 


وی با اشاره به 9800 شهید استان کرمانشاه بیان داشت: شهدا نماد ایثار، مجاهدت و فداکاری هستند، شهدا با خون خود نهال نوپای انقلاب را آبیاری کردند و با تمام وجود از ولایت فقیه حمایت کردند.

 


استاد اخلاق با تشریح جایگاه ولایت فقیه اظهار داشت: وجود رهبری دلسوز و آگاه در جمهوری اسلامی ایران از به وقوع پیوستن بسیاری از حوادث جلوگیری می کند، همگی باید یک صدا از ولایت فقیه پشتیبانی کنیم و حول محور ولایت فقیه حرکت کنیم.

 


حجت الاسلام مستشاری کرمانشاهی در ادامه افزود: خوشبختانه ایران اسلامی از نعمت امنیت و آرامش برخوردار است و همگی به برکت و مجاهدت شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

 


مشاور عالی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور با بیان اینکه دشمنان انقلاب و اسلام همواره در پی ضربه زدن به اعتقادات مسلمانان هستند تصریح کرد: شهدا با جانفشانی، اهداف خود را که حفظ حجاب و عفت در زنان بود را عملی کردند از این رو ادامه راه شهدا در جامعه کنونی و با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان از ضروریات است.

 


وی بیان داشت: استکبار با استفاده از ابزارهای مختلف درصدد براندازی انقلاب و اسلام است، تحرکات دشمنان در کشورهای اسلامی نشان دهنده نیات شیطانی آن ها می باشد.

 


استاد اخلاق در پایان پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی را وظیفه همگان دانست و گفت: دشمن درصدد نفوذ به کشور است و هر بار چهره زشت خود را به صورتی زیبا و بزک کرده درآورده تا به اهداف خود برسد بنابراین باید هوشیار بوده و با بصیرت در برابر آن ها ایستادگی کرد./857/302/ب1

ارسال نظرات