۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۳۰۱۵۴۲
نایب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

آل سعود هم پیمان آمریکا در جهت حفظ منافع صهیونیست ها است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران عامل بسیاری از بحران ها و مشکلات امروز منطقه خاورمیانه را سیاست های رژیم آل سعود دانست.
امام جمعه گلوگاه

حجت الاسلام سیدابراهیم میراحمدی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار رسا در مازندران، با اشاره به جنایت های آل سعود در یمن اظهار داشت: عربستان با حمله به یمن دوستی خود را با دشمنان اسلام و مسلمین ثابت کرد و آل سعود را به عنوان یکی از کشورهای منفور در دنیا تبدیل کرد.

 

وی با بیان این که متأسفانه امروز کشورهای اسلامی در برابر جنایت های آل سعود در یمن کاملاً سکوت کرده اند، خاطرنشان کرد: متأسفانه هزاران انسان بی گناه در پی حملات آل سعود به یمن کشته شده اند که این نشان از خوی وحشیگری از این رژیم سفاک است.

 

امام جمعه گلوگاه با بیان این که عربستان در این حمله به دنبال به دنبال ایجاد شکاف و اختلاف در بین شیعه و سنی بود یادآور شد: در مورد اختلاف بین شیعه و سنی این حملات نتیجه برعکس داشت چون شیعه و سنی همه با هم متحد شدند و همچون برادر در کنار هم زندگی می کنند.

 

وی با اشاره به این که کشورهای غربی که در دفاع از مظلومین هیچ حیثیت و آبرویی ندارند با صراحت از رژیم آل سعود حمایت کردند، ادامه داد: متأسفانه گروه های وهابی فعال در عربستان که خود را خادم اسلام و حرمین می دانند عامل همه گرفتاری ها و مشکلات جهان اسلام هستند.

 

امام جمعه گلوگاه گفت: بهترین راه حل بحران یمن، استدلال عقلی است که امروز جمهوری اسلامی طرحی به آنها ارائه داد مبنی بر اینکه مشکل یمن باید به دست یمنی ها حل شود و هیچ کشوری حق دخالت نداشته باشد.

 

وی با بیان این که تنها راه پایان بحران یمن پایان زیاده خواهی آمریکا و رژیم آل سعود در منطقه است، افزود: مسائل و مشکلات کشور یمن باید از سوی مردم خود این کشور حل و فصل شود و تنها راه پیروزی آنان همان راهی است که ما در رسیدن به انقلاب پیمودیم، و آن راه قرآن و اهل بیت است.

 

حجت الاسلام میراحمدی از آل سعود به عنوان مترسکی در دست استکبار جهانی نام برد که از آن طریق کنترل می شود و رمز پیروزی در برابر استکبار جهانی استقامت است و مهمترین پیام ایرانی ها به یمنی ها این است که تنها راه رسیدن به پیروزی مقاومت است.

 

وی گفت: ملت مسلمان یمن مردمی شجاع هستند که زیر بار ظلم و ستم جناح حاکم و وابسته نمی روند بنابراین حمله نظامی نیز نمی تواند به اراده و تصمیم آنها آسیب بزند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این‌که آل‌سعود لیاقت خادمی حرمین شریفین را ندارند، تصریح کرد: این رژیم منفور و جنایت کار امروز حامی اصلی تروریست و جنایت کارانی نظیر داعش و النصره است که دستشان به خون های هزاران انسان بی گناه آغشته است.

 

نایب رییس شورای حوزه علمیه مازندران، آل سعود را مزدور آمریکا و صهیونیست ها در منطقه دانست و خاطرنشان کرد: سیاست‌های خباثت‌آلود آل سعود تنها در جهت تأمین منافع آمریکا و صهیونیست ها در منطقه است.

 

استاد اخلاق حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که امت اسلامی نباید در برابر جنایت‌های آل سعود در منطقه سکوت کنند، تصریح کرد: امروز دستان پلید آل سعود به خون های پاک هزاران انسان بی گناه در کشورهای مختلف اسلامی آلوده است./950/302/ب1

ارسال نظرات