۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۳۰۱۳۸۳
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

کمیته امداد امام خمینی نیازمندان هرمزگانی را به خودباوری سوق دهد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در هرمزگان بزرگترین رسالت کمیته امداد امام خمینی (ره) را هدایت نیازمندان استان به سوی خودباوری اعلام کرد.
آيت الله نعيم آبادي امام جمعه بندرعباس و نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی امروز سه شنبه 19 آبان در جمع امدادگران و مددکاران کمیته امداد هرمزگان با بیان این مطلب اظهار داشت: نیازمندان واقعی کسانی هستند که هیچ کاری از آنها بر نمی آید و کمک به ترویج فرهنگ کار ، اشتغال و خودکفایی خانواده های تحت پوشش از وظایف مددکاران است.

 

وی امداد و مددکاری را  از بهترین کارها برشمرد و افزود: ایجاد مشاغل خانگی و صنایع دستی باید با کمک مددکاران مدیریت شود.

 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود ارتقای نگرش های اسلامی را از مهمترین برکات انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: قبل از انقلاب اسلامی نگاه به زندگانی و سیره انبیا و امامان (ع)، نگاهی سطحی و مادی بود، الحمدالله با پیروزی انقلاب اسلامی نگاه های جامعه سمت و سویی متعالی پیدا کرده است.

 

امام جمعه بندرعباس نبود یک تفسیر عامه فهم در دوره های پیش از انقلاب را  از ضعف های آن دوره اعلام کرد و تاکید کرد: با روی کار آمدن فقهای عادل زمینه بکارگیری تفاسیر کاربردی از قرآن و سایر کتب اسلامی ایجاد شد.

 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان کمیته امداد امام خمینی (ره) را نیز یکی از مهمترین برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و توفیق روز افزون برای کارکنان و خیران این مجموعه را از خداوند منان مسألت کرد./851/203/ب3

ارسال نظرات