۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸
کد خبر: ۳۰۱۲۶۳
آیت الله علما:

رزمندگان اسلام با بصیرت و ایمان قلبی اجازه نفوذ را به دشمنان ندادند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما با حضور در منزل جانباز دوران دفاع مقدس گفت: رزمندگان اسلام با بصیرت و رشادت مانع پیشروی دشمنان به خاک جمهوری اسلامی ایران شدند.
آيت‌الله علما آيت‌الله علما آيت‌الله علما آيت‌الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه به همراه حجت الاسلام هادی عسگری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از فعالان فرهنگی و مذهبی با جانباز والامقام کرم ارزانی دیدار کردند.


آیت الله علما عنوان داشت: شهدا، جانبازان و ایثارگران سرمایه های انقلاب اسلامی هستند، قطعأ مجاهدت این عزیزان سبب اقتدار و ثبات انقلاب و اسلام شده است.

 

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه خطاب به جانباز دوران دفاع مقدس بیان داشت: امید است که از پاداش الهی برخوردار شوید، دشمن از رشادت و مجاهدت رزمندگان اسلام وحشت دارد.


امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی با اقتدار به کار خود ادامه می‌دهد و همگی مرهون خون پاک شهیدان است.


وی اخلاص و ایمان شهدا، جانبازان و ایثارگران را فوق العاده دانست و ابراز کرد: رزمندگان اسلام بابصیرت و ایمان قلبی گوش به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی از خاک و وطن خود پاسداری کردند و اجازه نفوذ و تجاوز را به دشمنان ندادند.


آیت‌الله علما به اقدامات وحشیانه گروهک‌های تروریستی در سوریه و عراق اشاره کرد و عنوان داشت: وجود مدافعان حرم منطقه را تا حدودی از وجود داعش و دیگر گروهک های تروریستی پاکسازی کرده است، امید است با پاسداری و مجاهدت این عزیزان جوامعی اسلامی از وجود منافقان برای همیشه پاکسازی شود.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در پایان اظهار داشت: قطعأ ولایت فقیه حامی و پشتیبان انقلاب اسلامی است، خوشبختانه اعتماد و حمایت از ولایت فقیه همواره نتایج سازنده ای برای اسلام و انقلاب به همراه داشته است./857/202/ب2

ارسال نظرات