۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۳۰۱۲۴۰
دومین روز نمایشگاه مطبوعات؛

از حضور وزیر ارشاد تا اعلام موضع جامعه مدرسین در انتخابات آینده

خبرگزاری رسا ـ در سومین روز از نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری رسا میزبان مدیر حوزه های علمیه خواهران، دو تن از وزیران دولت یازدهم و شماری از مسؤولان سیاسی و فرهنگی کشور بود.
سومين روز نمايشگاه مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سومین روز نمایشگاه مطبوعات در حالی برای این خبرگزاری آغاز شد که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نخستین مهمان خبرگزاری رسا بود.

 

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین جمشیدی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مهندس غرضی از دیگر مهمانان خبرگزاری رسا در نمایشگاه مطبوعات بودند.

 

همچنین لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و محمد حسن قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در غرفه خبرگزاری رسا از نزدیک با فعالیت‌های این مجموعه خبری آشنا شدند.

 

این گزارش می افزاید، سردار منتظر المهدی سخنگوی ناجا، حجت الاسلام محمد فومنی دبیر کل حزب مردمی اصلاحات، حجت الاسلام محمد رضا زائری فعال فرهنگی، حجت الاسلام تیمور عسکری، شماری از چهره های سیاسی و مدیران مراکز علمی و حوزوی از دیگر مهمانان غرفه خبرگزاری رسا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات بودند.

 

همچنین شیخ عبدالله صالح نایب رییس جمعیت العمل بحرین در بازدید از خبرگزاری رسا در نمایشگاه مطبوعات به گفت و گو با خبرنگاران پرداخت./858/پ200/ج1

ارسال نظرات