۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۳۰۱۱۸۹
مدیر حوزه علمیه آیت الله قاضی شهرستان دزفول خبر داد؛

فعالیت تبلیغی بیش از 100 مبلغ در شهرستان دزفول

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه آیت الله قاضی(ره) شهرستان دزفول از فعالیت تبلیغی بیش از 100 مبلغ این مدرسه علمیه به مناسبت ماه محرم در حسینیه و تکایا خبر داد و گفت: مردم این شهرستان نسبت به اباعبدالله الحسین(ع) ارادت خاصی دارند.
فعاليت تبليغي حوزه علميه آيت الله قاضي(ره) دزفول

حجت الاسلام منصور کیانی مدیر حوزه علمیه آیت الله قاضی(ره)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که حال و هوای ماه محرم و برگزاری مراسم های سوگواری امام حسین(ع) در شهرستان دزفول باشکوه است، ابراز داشت: مردم این شهرستان نسبت به اباعبدالله الحسین(ع) ارادت خاصی دارند.

 

وی با بیان این که از میان تعداد طلاب این حوزه علمیه سعی شده که از همه ظرفیت استفاده شود، خاطرنشان کرد: از این تعداد بیش از 100 نفر به صورت ویژه از سوی حوزه علمیه آیت الله قاضی(ره) شهرستان دزفول به مسأله تبلیغ و برگزاری جلسات معرفتی و تربیتی در حسینیه ها، تکایا می پردازند.

 

این مقام مسؤول با تأکید بر لزوم بیان مطالبی با هدف معرفت افزایی اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان ادامه داد: هدف برگزاری مراسم های سوگواری امام حسین(ع) تنها اشک ریختن عزاداران نیست بلکه معرفت افزایی در این برنامه ها لازم است.

 

حجت الاسلام کیانی وهابیت، مهدویت و شهدا، درس های عاشورا و انقلاب اسلامی را از مهم ترین عناوین مطرح شده در فعالیت تبلیغی بیش از 100 مبلغ حوزه علمیه آیت الله قاضی(ره) دزفول معرفی کرد.

 

مدیر حوزه علمیه آیت الله قاضی(ره) شهرستان دزفول با بیان پیوند ارزش های انقلاب اسلامی و درس های عاشورا ادامه داد: این فرهنگ عاشورا است که پس از گذشت سالیان طولانی از حادثه کربلا، انقلاب اسلامی ایران را با شعار «هیهات من الذله» به پیروزی رساند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: الگوگیری از نهضت بزرگ عاشورا مهم ترین سبب پیروزی انقلاب اسلامی ایران و کلید واژه اصلی آن است./9453/302/ب3

ارسال نظرات