۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۳۰۱۱۸۴
آیت الله حیدری:

سهل انگاری در توجه به تذکرات رهبری درباره برجام تبعات جبران ناپذیری خواهد داشت

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری الزامات 9 گانه تبیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب را مسدود کننده منافذ برجام دانست و هر گونه سهل انگاری در توجه به این نکات را برای کشور خسارت بار توصیف کرد.
آيت الله حيدري آيت الله حيدري

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تبیین الزامات اجرای برجام از سوی رهبر معظم انقلاب در نامه ایشان به رییس جمهور، گفت: رهبر معظم انقلاب بنابر ضرورت ها در مجموع پاره ای از بندهای برجام را مفید تشخیص دادند.


وی افزود: باید توجه داشت که پاره ای از بندهای برجام منافذی را برای دشمن به ویژه آمریکا و غرب ایجاد می کند تا بتوانند در کشور نفوذ کرده و اهداف و نقشه های خود را اجرایی کنند؛ بنابراین رهبر انقلاب آن بندهایی که مصالح ملت را تأمین می کند مورد تأیید قرار دادند اما مواردی که احتمال نفوذ دشمن داده شده مقام معظم رهبری منافذ احتمالی را با تذکرات 9 گانه بستند.


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: اگر دولت بندهایی را که شورای عالی امنیت ملی مورد تأیید قرار داده و مجلس شورای اسلامی نیز موادی را اضافه کرده و تذکراتی که رهبر انقلاب به عنوان الزامات شرعی و قانونی فرمودند را با دقت و هوشیاری اجرایی کند ان شاءالله روزنه نفوذ پیدا نخواهد شد.


وی ادامه داد: اگر در این جهت سهل انگاری صورت گیرد خطر نفوذ اجانب به ویژه آمریکا در لایحه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی وجود دارد که تبعات جبران ناپذیری بر جمهوری اسلامی ایران تحمیل خواهد کرد.


آیت الله حیدری با اشاره به وجود ضعف هایی در برجام ابراز داشت: دولت باید با عمل به فرمایشات رهبر انقلاب و با هوشیاری کامل راه های نفوذ دشمن را شناسایی کرده و آن ها را سد کند؛ نفوذ مسأله ای مهم است که همه باید نسبت به آن دغدغه داشته باشند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات