۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۳۰۰۹۳۳
نمایشگاه مطبوعات؛

نفوذ واقعیت است نه توهم/ اضطراب برخی ناشی از افشای حقایق است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مهم ترین نفود، نفوذ در مطبوعات است، گفت: نفوذ در مطبوعات یعنی نفوذ در افکار عمومی و ادراک سازی و القای فهم نادرست در رابطه با دشمن.
بيژن نوباوه بيژن نوباوه بيژن نوباوه بيژن نوباوه

دکتر بیژن نوباوه، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها،با اشاره به این که نفوذ توهم نیست بلکه یک واقعیت است، خاطرنشان کرد: نفوذ قطعاٌ وجود دارد زیرا ما دشمن داریم و دشمن هم به دنبال نفوذ است و این که برخی در این شرایط ناراحت هستند به خاطر ترس از افشا شدن است.

 

وی با بیان این که نفوذ در فرهنگ بهداشت و صنعت و دیگر حوزه‌ها نیز وجود دارد، افزود: مهم ترین نفوذ، نفوذ در مطبوعات است و نفوذ در مطبوعات یعنی نفوذ در افکار عمومی و ادراک سازی تا فهم نادرست را به مردم القا کنند و نشانه‌های آن هم در سیستم امنیتی مشاهده شده است و افرادی مانند جیسون رضاییان دستگیر شده‌اند.

 

نوباوه اظهار داشت: از ابتدای انقلاب بحث نفوذ مطرح بوده و در آینده هم خواهد بود و این که عده ای عکس العمل منفی نسبت به این قضیه نشان می دهند مربوط به ضعف شان است و اگر پایشان گیر نباشد عکس العمل هم نشان نمی‌دهند.

 

وی با بیان این که هر پروژه ای در هر جای دنیا می‌تواند روزنه نفوذ باشد گفت: برجام هم اگر بخواهد زمینه حضور غیر عقلانی دشمن را در داخل کشور فراهم کند روزنه نفوذ خواهد بود زیرا اگر گمان کنیم که دشمن از دشمنی خود دست برداشته و به دنبال براندازی نیست این توهم است./843/پ200/ج

ارسال نظرات