۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۳۰۰۴۳۵
امام جمعه بندرعباس:

وجود رهبر انقلاب و قدرت دفاعی، سدی محکم در برابر تهدیدات استکبار است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بندرعباس گفت: وجود بابرکت رهبری مقتدر و قدرت دفاعی ایران همچون دیواری محکم در برابر تهدیدات استکبار جهانی است.
امام جمعه بندرعباس

به گزارش خبرگزاری خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به روز کیفیت و با انتقاد از کاستی‌های موجود در کیفیت کالاها، گفت: دوشنبه هفته آتی در تقویم با نام کیفیت نامگذاری شده و این موضوع در ایران نیازمند توجه بیش از پیش است.

 

وی افزود: تولید کنندگان محصولات بی کیفیت در کشور بداند که با این کارشان به حیثیت مملکت آسیب می زنند و به لحاظ شرعی نیز باید پاسخگو باشند.

 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در ادامه با اشاره به روز جهانی علم و صنعت، صلح و توسعه و با تاکید بر اینکه علم در خدمت صلح و توسعه باید احیا شود تصریح کرد: علیرغم پیشرفت علم در توسعه، بی حرکت ماندن توسعه در جهت صلح چندان جالب نیست.

 

وی اذعان داشت: آمریکا و دیگر متجاوزان، علم را ضایع کرده اند و ملتها چاره ای جز مجهز کردن خود در برابر آنان ندارند.

 

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان با اشاره به اینکه غرب برای علم آبرویی نگذاشته است تصریح کرد: اگر علم هم زبان داشت جمله خفت بار مرگ بر آمریکا می گفت.

 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه توسعه صنایع دفاعی ما هیچ ارتباطی به مسائل بین الملل نداشته بیان داشت: این روند در راستای بازدارندگی همچنان ادامه دارد.

 

آیت الله نعیم آبادی در ادامه با معرفی چهره واقعی آمریکا، این کشور جنایتکار را قدرتی موقعیت طلب دانست و افزود: برای شناخت این کشور جهانخوار کافی است چهره واقعی آمریکا را برای مردم بشناسانید و یادآوری کنید که آمریکا همان کشوری است که با هر ترفند و حیله ای اقتصاد کشورها را از آن خود می کرد.

 

وی در پایان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نگاه چپ استکبار به ایران سبب نابودی و محو کامل اسرائیل در منطقه می شود ابراز داشت: آمریکا نمی تواند به کشور ایران حمله کند نه اینکه نخواهد دست درازی کند، وجود بابرکت رهبری مقتدر و قدرت دفاعی ایران همچون دیواری محکم در برابر تهدیدات استکبار جهانی است./851/201/ب1

ارسال نظرات