۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۳۰۰۰۳۶
مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب:

طلاب و روحانیان همواره حامی آرمان‌های انقلاب هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب با اشاره به حضور طلاب و روحانیان حوزه علمیه اسلام آباد غرب در راهپیمایی یوم الله 13 آبان، گفت: طلاب و روحانیان همواره حامی آرمان های انقلاب و ولایت فقیه هستند.
مدير حوزه علميه اسلام آباد غرب

حجت الاسلام روح الله کرمی مدیر حوزه علمیه برادران شهرستان اسلام آباد غرب، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم و مسؤولان شهرستان اسلام آباد غرب، اظهار داشت: طلاب و روحانیان و اساتید حوزوی اسلام آباد غرب نیز در راهپیمایی یوم الله 13 آبان شرکت کردند و نفرت خود را از مستکبران جهانی نشان دادند.


حجت الاسلام کرمی ابراز داشت: 13 آبان نشان دهنده تصمیم جمعی ملت ایران به خصوص جوانان انقلابی در بیرون راندن مستکبران از کشور بود و پس از گذشت چندین سال همچنان مردم ایران به آرمان های انقلابی خود پایبند هستند.


وی خاطرنشان کرد: طلاب حوزه علمیه اسلام آباد غرب با عمل به وظیفه شرعی و عقلی خود همواره در صحنه های دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه حضور یافته و ندای رهبر معظم انقلاب را لبیک می گویند.


مدیر حوزه علمیه برادران شهرستان اسلام آباد غرب تصریح کرد: آمریکا ماهیت مستکبر خود را تغییر نخواهد داد و هدفی جز تفرقه اندازی و مبارزه با آرمان های انقلاب و کمرنگ جلوه دادن ارزش های اسلامی ندارد.


حجت الاسلام کرمی بیان داشت: دشمنی با آمریکا یعنی دشمنی با استکبار و نباید هیچ گاه جنایات آمریکا را در حق مردم ایران و دیگر کشورهای منطقه فراموش کرد.


وی در پایان با تأکید بر حضور همیشگی طلاب و روحانیان در دفاع از آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی، عنوان داشت: روحانیان در هر زمانی که دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی مطرح باشد با حضور حداکثری خود حمایت خود را از انقلاب و ولی فقیه نشان می دهند، این حمایت گاه با حضور در جبهه های نبرد و گاه با شرکت در راهپیمایی ها نمایان می شود./857/302/ب3

ارسال نظرات