۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۲۹۹۹۸۶
حجت الاسلام پناهیان:

تنها راه توقف شعار مرگ بر آمریکا، مرگ آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام پناهیان گفت: تنها یک راه برای توقف مرگ بر آمریکا باقی است و آن مرگ آمریکا است، آن کسانی که بر طبل واقع بینی می کوبند و گمان می‌کنند که آمریکا دست از درّنده خویی برداشته است، چشم باز کنند و ببینند که دشنه آمریکا تا دسته در پهلوی اسلام فرو رفته است و آنها به خاطر بُغضی که از انقلاب ملت ایران دارند، به ملت های همسایه ما فشار می آورند.
حجت الاسلام پناهيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام علیرضا پناهیان، معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ساعاتی قبل در ابتدای مسیر راهپیمایی یوم الله سیزده آبان و در جمع پرشور مردم مشهد، با تأکید بر لزوم حل نقاط ضعف داخلی اظهار داشت: رفع مشکلات را در حل مُشکلات خارجی نباید جُست.  نقاط ضعف، محدودیت ها و محرومیت های های امروز ما از بی عرضگی مسئولان خودمان سرچشمه می گیرد.


ما تمام ملت ها را بر علیه استکبار آنها متّحد کرده ایم

وی افزود: عده ای می گویند دنیا در برابر ما ایستاده است، این دروغ است، در واقع، دشمنان ما فقط یک مُشت کشور درحال زوال هستند، در عرصه بین المللی، نه تنها دشمنان هیچگاه نتوانسته اند ملت های جهان را برعلیه ما تحریک کنند، بلکه این ما هستیم که تمام ملت ها را بر علیه استکبار آنها متّحد کرده‌ایم.


حذف شعار «مرگ بر آمریکا» کمک به دشمن است

معاون فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه ها، حذف شعار «مرگ بر آمریکا» را کمک بی مزد و مواجب به دشمن خواند و خاطرنشان کرد: بعضی‌ها می‌خواهند در داخل کشور شعار مرگ بر آمریکا را حذف کنند و آن را از مردم جدا کنند. این عده بدانند که حذف شعار «مرگ بر آمریکا» بزرکترین کمک به دشمن است و این کمکشان به کدخدا، مزد و مواجبی برایشان ندارد.

 

حجت‌الاسلام پناهیان درمیان فریادهای «مرگ بر آمریکا» راهپیمایان تصریح کرد: مرگ بر آمریکایی که شما می گویید ریشه در قرآن کریم دارد. خطاب به ملت خودمان و ملتهای آزاده سخن امام بزرگوارمان را یادآوری می کنم، آن زمان که فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

 

وی ادامه داد: به خاطر همین شعارهای مرگ بر آمریکای ماست که آمریکا رو به اضمحلال است. دشمن نقطه ضربه پذیری خود را تشخیص داده است و هوشمندانه می خواهند سرچشمه جوشانن مرگ بر آمریکای ملت ما را بخشکانند،. اما دشمن بداند که این شعار عقلانی و منطقی هیچگاه خشک نخواهد شد. حتی اگر خدایی نکرده این شعار در ایران کمرنگ شود، دیگر ملت ها هیچگاه آن را فراموش نخواهند کرد.

 

امروز «مرگ بر آمریکا» در تمام ملت های آزاده نهادینه شده است

حجت الاسلام پناهیان با ریشه یابی بُحران های منطقه، آمریکا را مسبّب تمام ناآرامی های منطقه دانست و خاطرنشان کرد: بمب های آمریکا، ماه هاست که ملت مظلوم یمن را به خاک و خون می کشد و مردم عراق نیز سال هاست که به وسیله همین بمب ها به شهادت می رسند، مردم سوریه هم سالهاست که از تروریسم دولتی اسالات متحده زخم خوده اند.

 

وی تاکیدکرد: سرچشمه شعار «مرگ بر آمریکا» در ایران بود ـ آن زمان که لانه جاسوسی شان را تسخیر کردیم ـ، اما امروز از این سرچشمه جوشان، اقیانوسی بزرگ تمام ملت های منطقه را فراگرفته و این شعار را در ملتهای مظلوم یمن، عراق و سوریه نهادینه کرده است. دشمن بداند که جوشش این سرچشمه نیز هیچگاه باز نخواهد ایستاد.

 

تنها راه توقف شعار مرگ بر آمریکا، مرگ آمریکاست

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان تنها راه توقف شعار مرگ بر آمریکا را مرگ آمریکا خواند و اظهار داشت: تنها یک راه برای توقف مرگ بر آمریکا باقی است و آن مرگ آمریکا است. آن کسانی که بر طبل واقع بینی می کوبند و گمان می کنند که آمریکا دست از درّنده خویی برداشته است، چشم باز کنند و ببینند که دشنه آمریکا تا دسته در پهلوی اسلام فرو رفته است و آنها به خاطر بُغضی که از انقلاب ملت ایران دارند، به ملت های همسایه ما فشار می آورند.

 

 آنهایی که سعی دارند مرگ برآمریکا را حذف کنند، خود حذف خواهند شد

وی در انتها گفت: محال است که ما از قدرت موشکی و تکنولوژی توفنده دست برداریم. محال است که ما از شعار «مرگ بر آمریکا» دست برداریم. آنهایی که سعی دارند قدرت موشکی و تکنولوژی قدرت ساز ما را حذف کنند و شعار مرگ بر آمریکا را در ذهن ملت کمرنگ کنند، باید بدانند که خودشان از صفحه حذف خواهند شد، امّا موشک های ما، فناوری هسته ای ما و مرگ بر آمریکای ما باقی خواهد ماند./863/202/ب2

ارسال نظرات