۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۲۹۹۹۶۹
آیت الله سیدان:

خدمت به حوزه و شاگردپروری از ویژگی‌های بارز آیت‌الله سیبویه بود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله سیدان با بیان این که آیت الله سیبویه از شخصیت های علمی و معنوی موفق حوزه علمیه بود، گفت: آیت‌الله سیبویه به تبلیغ و ترویج مکتب اهل بیت(ع) اهتمام ویژه ای داشت و شاگردان فراوانی را در مکتب اهل بیت(ع) تربیت کرد.
 آيت الله سيدان

آیت الله سید جعفر سیدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اشاره به ویژگی های شخصیتی مرحوم آیت الله سیبویه، اظهار کرد: این عالم ربانی از شخصیت های علمی و معنوی موفق حوزه علمیه بود و به عنوان یکی از بنده های خاص خداوند به پاکی  زندگی کرد.

 

استاد سطح عالی حوزه علمیه خراسان خدمت گذاری به جامعه حوزوی را به عنوان یکی از ویژگی های شاخص آیت الله سیبویه عنوان و خاطرنشان کرد: ایشان در تبلیغ و ترویج مکتب اهل بیت(ع) اهتمام ویژه ای داشتند و مردمی بودن را می توان از دیگر خصایص برجسته این فقیه والامقام دانست و در ارتباط هایی که بنده با ایشان داشتم، این ویژگی به وضوح مشهود بود.

 

آیت الله سیدان با اشاره به فعالیت های علمی این عالم فرزانه، اظهار کرد: مرحوم آیت الله سیبویه به تربیت و پرورش طلاب در حوزه های علمیه عراق و مشهد بسیار جدّیت داشت و شاگردان فراوانی را در مکتب اهل بیت(ع) تربیت کرد./844/302/ب1

ارسال نظرات