۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۲۹۹۸۸۱
نماینده ولی فقیه در سپاه شهرضا تشریح کرد؛

شاخص های فرهنگ عاشورایی در حوزه سیاسی جامعه اسلامی

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه شهرضا گفت: عبرت های عاشورا تعیین کننده خط مشی و سازماندهی نیروهای مخلص و انقلابی در صیانت از حریم ولایت فقیه و نشر تعالیم اسلام ناب محمدی(ص) است.
بصيرت عاشورايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام علی اکبر دلدار، نماینده ولی فقیه در سپاه شهرضا صبح امروز در نشست بصیرتی سیاسی که در مدرسه علمیه معصومیه شهرضا برگزار شد عنوان کرد: از فرهنگ عاشورا باید با زیرکی الهام گرفت و با ایمان به این آموزه ها، منویات ولی امر زمان را دریافت.

 

وی در ادامه تاریخ انقلاب اسلامی را به منزله دوره جامع تاریخ اسلام دانست و تصریح کرد: تمامی آنچه از صدر اسلام تا زمان ائمه(ع) در تاریخ اسلام و سرنوشت مسلمانان گذشت، در تاریخ انقلاب هم تکرار شد.

 

 

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرضا تأکید کرد: صیانت از انقلاب اسلامی وظیفه ماست، حمایت از ولی فقیه یک تکلیف شرعی و منطبق با آموزه های دینی و رمز حیات معنوی و مادی ما می باشد.

 

حجت الاسلام دلدار در بخش دیگری از سخنان خود، استعماررا عامل مخرب کشورهای منطقه و جهان به ویژه کشورهای اسلامی دانست و افزود: استعمار کلاسیک با حمله نظامی به کشورهای دیگر یورش می برد و با غارت اموال و نفوس آن ها منافع خود را دنبال می کرد.

 

وی تأکید کرد: آنچه که پس از استعمار کلاسیک مطرح است، شیوه ای جدید در غارت کشورها به نام استعمار نو است در این روش، استعمار دست نشانده ای مانند شاه را بر کشور حاکم و به این وسیله نیات خود را دنبال می کند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرضا گفت: اما بلای خانمان سوز کشورهای جهان در عصر حاضر، استعمار فرانو است که با روش های نرم افزاری و عملیات روانی انجام می شود.

 

حجت الاسلام دلدار در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران با گروه 1+5 تصریح کرد: دشمن صنعت هسته ای را به عنوان موضوعی مناسب انتخاب کرد، آنان تلاش داشتند یا از طریق مذاکرات به توافق برسد و یا از طریق دیگری که ایجاد اختلاف بود، نیات خود را دنبال کنند.

 

وی گفت: نگاه آمریکایی ها به مساله هسته ای تاکتیک جنگی بود تا این مسأله را سرآغاز نفوذ خود قرار دهند؛ تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، آمریکا را در افکار پلید خود زمین گیر کرد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرضا تأکید کرد: در قضیه هسته ای و توافق برجام، برخی کاملا موافق بودند مانند دولت، و برخی کاملا مخالف بودند، اما رهبری با تعیین شرایطی راه میانه را برگزیدند.

 

حجت الاسلام دلدار تصریح کرد: برجام دارای نقاط مبهم و ضعف بسیاری است که می تواند خسارات بزرگی به کشور بزند؛ اگر دشمن نکاتی که رهبری ایران متذکر شود بپذیرد برجام به نفع کشور است ولی اگر نپذیرفتند این اقدام به آن معناست که هدف آنها توافق بر مسائل هسته ای نبوده و نیات شومی همچون براندازی نظام را در سر می پرورانده اند.

 

وی در پایان گفت: گفت: عبرت های عاشورا تعیین کننده خط مشی و سازماندهی نیروهای مخلص و انقلابی در صیانت از حریم ولایت فقیه و نشر تعالیم اسلام ناب محمدی(ص) است./868/202/ب1

ارسال نظرات