۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۲۹۹۸۱۳

بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی به مناسبت یوم الله 13 آبان

خبرگزاری رسا ـ سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی به مناسبت سیزده آبان و دعوت از امت انقلابی ایران و به ویژه روحانیت همیشه در صحنه بیانیه ای صادر کرد.
بسيج

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی به مناسبت سیزده آبان و دعوت از امت انقلابی ایران و به ویژه روحانیت همیشه در صحنه  بیانیه ای صادر کرد.


متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:


با نثار درود و تحیات به ارواح ملکوتی شهیدان و امام راحل عظیم الشان و با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی حماسه سازان انقلاب اسلامی.


امت همیشه بیدار ایران اسلامی در خروشی فراگیر در روز مبارزه با استکبار جهانی و با اقتدا به فرهنگ عاشورایی با طنین رسای هیهات منا الذله، بار دیگر به صحنه آمده تا جلوه ای دیگر بیافرینند.


حال که مقتدا و قائد عظیم الشان ما با بیان مکرر خطر نفوذ، همگان را به بیداری فرا خوانده است، با شوقی انقلابی به هیجان آمده با حضرت ایشان هم نوا می شویم و به عنوان نیروهای انقلاب با صدای رسا اعلام می داریم: ای سردمداران ستم پیشه ی آمریکا و جلوه های داخلی اش بدانید که خواب خوش استیلای مجدد بر این مرز و بوم هرگز تعبیر نخواهد شد و امت بیدار اسلامی هرگز از مواضع و خوی انقلابی و شعار همیشگی مرگ بر آمریکا تا مادامی که برخوی تجاوزگری و سلطه گری باقی است، برنخواهند گشت.


به عده ای قلیلی که آرمان خواهی شان این روزها به بن بست رسیده و میثاق خود را با امام شهیدان فراموش کرده اند و با چهره ای متفاوت از درون نظام اسلامی، خط رابطه با آمریکا را پی گرفته اند و با وضوح بیشتری تعلق خاطر خود را به کدخدای خون آشام نشان می دهند، نیز ناصحانه می گوییم که به فرمایش پیر و مراد مستضعفان عالم توجه کنید که: تا کفر و شرک هست مبارزه هست و تامبارزه هست ما هستیم.


این افراد تکلیف خود را در نسبت به اصول و مبانی نظام اسلامی که استکبار ستیزی جزء ذات آن است، مشخص نموده و با لفاظی و توجیهات ناصواب دیگران را به وادی گمراهی هدایت نکنند که إِنَّ رَبَّکَ لَبِالْمِرْصَادِ.


به این قلیل افراد که خطرشان در لباس دوست از دشمنان نشان دار بیشتر است، هشدار می دهیم که هرگز چهره‌ی خباثت آلود شیطان بزرگ و رهبران و دولت غرق در شهوات و  امیال حیوانی و سفاک ایالات متحده برای مردم عزیز انقلابی ما، بزک شدنی نیست و مرگ بر آمریکا این روزها به عنوان فریادی فراگیر، رساتر از حلقوم ملت انقلابی در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به گوش خواهد رسید؛ تا خط بطلانی بر خواب آلودگی برخی آرمان خفتگان انقلابی نما کشیده شود.


سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی در پایان این بیانیه با تاکید بر مواضع همیشگی و انقلابی خود، همگان و به خصوص علمای اعلام، فضلا و روحانیت آگاه و بصیر را به شرکت فعال و حماسی در راهپیمائی سیزده آبان 1394دعوت می نماید و اعلام می دارد، مراجع عظیم الشان، علما و فضلا، طلاب و روحانیون بسیجی در صف آهنین ملت حضور به هم می رسانند و در خط سرخ ولایت تا پای جان ایستادگی و استقامت خواهند کرد و بر این عبارت به یاد ماندنی شهید بهشتی تأکید می کنند: "آمریکا از ما عصبانی باشی و از این عصبانیت بمیر"./859/101/ب1
 

ارسال نظرات