۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۲۹۹۵۹۶
در آستانه یوم الله 13 آبان انجام شد؛

دیدار هزاران نفر از دانشجویان و دانش آموزان با رهبر معظم انقلاب

خبرگزاری رسا ـ در آستانه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، هزاران نفر از دانشجویان و دانش آموزان با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند؛ ایشان در این دیدار فرمودند: مبارزه با استکبار یک حرکت معقول، منطقی، خردمندانه، دارای پشتوانه‌ علمی و متکی به تجربه‌ی ملت ایران است.
رهبر انقلاب رهبر انقلاب ديدار دانش آموزان و دانشجويان با رهبر معظم انقلاب ديدار دانش آموزان و دانشجويان با رهبر معظم انقلاب

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در آستانه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، هزاران نفر از دانشجویان و دانش آموزان صبح امروز (سه‌ شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

 

فرازهایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در این دیدار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای بدین شرح است: 

 

مبارزه با استکبار یک حرکت معقول، منطقی، خردمندانه، دارای پشتوانه‌ی علمی و متکی به تجربه‌ی ملت ایران است/ اشتباه مصدق پس از ملی‌شدن صنعت نفت، تکیه و اعتماد و امید به آمریکا بود.

 

آمریکایی‌ها از این خوش‌بینی و ساده‌اندیشی استفاده کردند و کودتا را به راه انداختند.


یکی از کارهای آمریکایی ها در این سالهای آخر این است که کسانی را وادار کنند به بزک کردن چهره آمریکا، اینکه وانمود کنند که آمریکایی ها اگر هم دیروز دشمنی داشتند امروز دیگر دشمنی نمی کنند.

 

هدف این است که چهره دشمن برای ملت ایران پنهان بماند، تا بتوانند خنجر را فرو کنند. یک عده ای مغرضانه و عده ای از روی ساده لوحی این کار را می کنند.

 

مشروح خبر و تصاویر تکمیلی متعاقباً منتشر خواهد شد./1323/د102/ج

ارسال نظرات