۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۲۹۹۵۸۳
در نشست روحانیون کاروان ها مطرح شد؛

پاسخگویی به مسائل شرعی بانوان ایرانی در کربلا

خبرگزاری رسا - دو تن از بانوان مبلغه اعزامی از سوی بعثه‌ مقام معظم رهبری، جهت پاسخگویی مسائل شرعی بانوان در کربلا حضور دارند که افزون بر تماس های تلفنی، صبحها با حضور در حرم امام حسین و خیمه‌گاه حسینی، و شبها در حرم حضرت ابوالفضل بین بانوان حاضر بوده و مسائل آنان را پاسخ می گویند.
حجت الاسلام والمسلمين نجف نجفي روحاني نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق

به گزارش خبرگزاری رسا، نشست روحانیون و مداحان کاروان های زیارتی که به عتبات عالیات مشرف شده اند، در محل بعثه مقام معظم رهبری در کربلا برگزار شد.

 

نشست روحانیون و مداحان کاروان ها، روزهای فرد و با هدف بررسی و ارتقاء سطح فرهنگی و معرفتی در کاروان ها برگزار می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی نماینده بعثه رهبری در عراق در این نشست با اشاره به روایتی از امام صادق علیه السلام گفت: کمال ادب و مروت در هفت خصلت یعنی عقل، حلم، صبر، رفاقت، بیش از اندازه سخن نگفتن، خوش خلقی، مدارا است.

 

وی گفت:‌ خداوند دارای صفات جمال و جلال است و صفات جمال، صفاتی است که لطف و رحمت و بخشش را دارد و صفات جلال، قهر و غضب و انتقام را. و انسان باید مظهر صفات جمال و جلال الهی باشد تا بتواند در مرتبه خلیفة اللهی قرار بگیرد.

 

در این نشست حجج اسلام زمانی و خادمی نیز به بیان نکات درباره بایسته های تبلیغی در سفرهای زیارتی پرداختند.

 

در این جلسه اعلام شد که دو تن از بانوان مبلغه اعزامی از بعثه مقام معظم رهبری، جهت پاسخگویی مسائل شرعی بانوان در کربلا حضور دارند که علاوه بر تماس های تلفنی، صبحها با حضور در حرم امام حسین و خیمه گاه حسینی، و شبها در حرم حضرت ابوالفضل بین بانوان حاضر بوده و مسائل آنان را پاسخ می گویند./1330/د102/ی

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

ارسال نظرات