۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۲۹۹۴۷۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل:

13 آبان نماد تنفر و بیزاری همگانی و عمومی ملت ایران اسلامی از آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل 13 آبان را نماد تنفر و بیزاری همگانی و عمومی ملت ایران دانست و گفت: ملت ایران در سایه ولایت فقیه، استکبارستیزی و سردادن شعار مرگ بر آمریکا را سرلوحه کارها و امور خود می‌داند و به این اصل پایبند است.
حجت الاسلام مهدي ستوده، مدير کل تبليغات اسلامي اردبيل

حجت الاسلام مهدی ستوده، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی و در آستانه روز 13 آبان، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی نشأت‌گرفته از نهضت حسینی و الگوی عاشورایی بوده که درس ایثار و فداکاری برای احیای اسلام ناب محمدی و مبارزه با استکبار زمانه را به همه آزادمردان تاریخ می‌آموزد.

 

وی در بیان دشمنی آمریکا با مردم آزاده و استکبارستیز ایران، افزود: دولت‌های پیشین نیز قصد داشتند، با وارد شدن به حوزه مذاکرات سیاسی و دیپلماسی به جامعه اسلامی و دولت‌مردان متدین انقلاب نفوذ کنند، ولی با رهنمودهای ولایت‌فقیه و بصیرت مردم و بسیج همیشه در صحنه این نیرنگ‌ها نقش بر آب شد.

 

حجت الاسلام ستوده با اشاره به سه حادثه مهم شهادت دانش‌آموزان، تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) و تبعید امام خمینی(ره) در این ایام بر لزوم حضور پرشور مردم، مسؤولان، دانشجویان و دانش‌آموزان در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان تأکید و اظهار داشت: صدای مرگ بر آمریکا در روز 13 آبان امسال باید بلندتر از هر زمان دیگری فریاد شود تا دنیا بداند که آمریکا دشمن انقلاب، اسلام و ملت ایران است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل سیزدهمآبان را نماد تنفر و بیزاری همگانی و عمومی از آمریکا خواند و خاطرنشان کرد: ملت ایران در سایه ولایت مطلقه فقیه، استکبارستیزی و سردادن شعار مرگ بر آمریکا را سرلوحه کارها و امور خود می‌داند و به این اصل پایبند است.

 

حجت الاسلام ستوده به جنایت‌های آمریکا در دنیای اسلام، غارت و چپاول غاصبانه و ظالمانه آنان از منابع کشورهای اسلامی، تلاش در راستای نابودی باورها و اعتقادات جهان اسلام و ظلم‌های تمام‌نشدنی نسبت به ایران از جنگ تحمیلی تا تحریم ظالمانه اقتصادی اشاره کرد و افزود: راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان امسال باید متفاوت‌تر و پربارتر از سال‌های گذشته برگزار شود و با اقتدار و محکم تنفر ملت ایران از تمام اقشار جامعه نسبت به استکبار و مستکبران جهانی و در رأس آنان آمریکا اعلام و این ارزش والا به فرهنگی عمومی در جامعه تبدیل شود.

 

وی همچنین به راهنمایی و تأکید مقام معظم رهبری در زمینه برجام به ریاست جمهوری اشاره و بیان داشت: پس این جریان آمریکایی‌ها دوباره موضوع گزینه‌های روی میز و راستی‌آزمایی توسط آژانس و NPT بعد از گزارش آژانس برای لغو تحریم‌ها را تکرار کردند.

 

حجت الاسلام ستوده هدف از برگزاری این برنامه ها را الگو گیری نسل جوان و نوجوان از الگوهای مستند و حقیقی نظیر شهدای شاخص انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی دانست و گفت: برگزاری این برنامه ها در واقع ثبت تاریخی دلاور مردی های دانش آموزان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و باز تولید اینگونه حماسه ها وگسترش تفکر بسیجی است .

 

این مسؤول تصریح کرد: امسال با توجه به مسایل پیش آمده هسته ای و برجام باید نسبت به سال های پیش در خصوص استکبار ستیزی و مبارزه با آمریکا حرکت کرده وگام برداریم  چرا که به فرموده حضرت امام خمینی (ره) آمریکا دشمن شماره یک کشور ماست و بعد از انقلاب دشمنی های زیادی را برعلیه ملت ما طرح ریزی واجرا کردند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در اشاره به مصادیق دشمنی آمریکا با ملت ایران، اذعان کرد : آمریکا و کشورهای مستکبر در موارد بسیاری همچون  پناه دادن شاه، تحمیل جنگ هشت ساله با عراق، منهدم کردن هواپیمای مسافربری، وضع تحریم های سیاسی و اقتصادی بر علیه ایران که قصد داشتند در طول این 36 سال ملت ایران را فلج کنند  ولی ملت ایران با مقاومت اجازه چنین کاری را به دشمن نداد و در سال های اخیر نیز ترور دانشمندان هسته ای  و این موارد تنها قطره ای از دشمنی های آمریکا نسبت به انقلاب اسلامی است.

 

حجت الاسلام ستوده، بیان داشت: باتوجه به  بحث برجام توافق با آمریکا احتمال کمرنگ جلوه دادن شعار مرگ بر آمریکا وجود دارد و باید دشمنان نظام و انقلاب بدانند که ما هرگز دشمنی های آمریکا را فراموش نخواهیم کرد ودانش آموزان بسیجی و بسیجیان همیشه در صحنه، شعار مرگ برآمریکا را کوبنده تر و قوی تر از سال های گذشته سر خواهند داد./937/302/ب2

ارسال نظرات