۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۹۹۳۱۱
استاد حوزه علمیه:

دشمنان اسلام اعتقادات و ارزش‌های دینی مسلمانان را هدف گرفته‌اند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه گفت: دشمنان اسلام اعتقادات و ارزش های مسلمانان را هدف گرفته اند و درصدد هتک حرمت به حرمین شریفین بوده اما هنوز هم جوانان برومندی هستند که عشق و علاقه ائمه اطهار در وجود آن ها موج می زند.
حجت الاسلام  صرفي پور حجت الاسلام  صرفي پور1

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، طلاب و روحانیان حوزه علمیه استان کرمانشاه به همراه مشاور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز با خانواده شهید والامقام ارسلان مرتاضی دیدار کردند.


حجت الاسلام محمد تقی صرفی پور استاد دانشگاه و حوزه علمیه استان کرمانشاه شهدا را سند افتخار انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: شهدا مسیر الهی را طی کردند و با کسب این عنوان، عزتمندی و شرافت را به جمهوری اسلامی ایران تقدیم کردند.


استاد حوزه علمیه با بیان اینکه تمامی نیروهای نظامی و مردمی در کنار یکدیگر برای پاسداری از انقلاب در برابر دشمن ایستادگی کردند اظهار داشت: یکی از درس های دوران دفاع مقدس، آموختن روحیه شهادت طلبی و انسجام و یکپارچگی رزمندگان اسلام به دشمن و جهانیان بود و تحقق این مهم سبب شکست و یأس دشمنان شد.


وی در ادامه افزود: دوران دفاع مقدس و جبهه های حق علیه باطل صحنه های بزرگ شهادت، شجاعت، صداقت و ایمان را رقم زد و با ایستادگی در برابر دشمنان برگ زرینی از تاریخ انقلاب و اسلام ورق خورد.


استاد دانشگاه باب شهادت را همچنان باز دانست و ابراز کرد: دشمنان اسلام اعتقادات و ارزش های مسلمانان را هدف گرفته اند و درصدد هتک حرمت به حرمین شریفین هستند اما هنوز هم جوانان برومندی هستند که عشق و علاقه ائمه اطهار علیهم السلام در وجود آن ها موج می زند.


مدیر سابق حوزه علمیه امام خمینی (ره) استان کرمانشاه پاسداری از اسلام را یک اصل دانست و خاطر نشان کرد: دشمنان، اسلام را مانعی برای پیشرفت و سلطه خود بر کشورهای دیگر می دانند و با ابزارهای مختلفی سعی در کمرنگ شدن و حتی حذف اسلام دارند.


وی با تشریح ابزارهای دشمنان برای از بین بردن اسلام بیان داشت: ماهواره، شبکه های اجتماعی، فیلم های مستهجن، گروهک های تروریستی و ضد اسلام و موارد متعدد دیگر همگی درصدد له کردن اسلام و انقلاب هستند امام به برکت وجود رهبری فرزانه و جوانان انقلابی و ولایتمدار، نام و اقتدار اسلام همانند خاری در چشم دشمنان است.


حجت الاسلام صرفی پور با اشاره به وظیفه سنگین و بزرگ علما و روحانیان در تمامی عرصه های اسلام ابراز کرد: امروزه اجرای سبک زندگی اسلامی در خانواده ها از ضروریات به شما می رود، قطعأ شهدا اسلام را باور داشته و دستورات الهی را اجرا کردند و این رمز موفقیت و پیروزی آن ها بود، از این رو الگو گرفتن از زندگی شهدا عاملی مهم در ثبات اسلام و ایجاد جامعه ای اسلامی است.


استاد حوزه علمیه در پایان تصریح کرد: جامعه روحانیت همانطور که در دفاع مقدس مجاهدت های بسیاری از خود به نمایش گذاشت امروزه نیز همانند تمامی اقشار جامعه آماده پاسداری از ارزش های انقلاب و اسلام هستند.


گفتنی است شهید والامقام ارسلان مرتاضی از سربازان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که در سال 1365 در منطقه فکه به درجه رفیع شهادت نائل شد./857/202/ب1

ارسال نظرات