۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۲۹۸۶۸۴
آیت الله نمازی:

آل سعود از سرنوشت شاه و صدام عبرت بگیرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: آل سعود در رابطه با تأیید حکم اعدام عالم مجاهد شیعه عربستانی، آیت الله شیخ نمر و قیام و اعتراض یکپارچه جهان اسلام به این حکم ظالمانه از سرنوشت شاه ایران و صدام عبرت بگیرد.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان، در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم(ع) این شهرستان با تأکید بر عبرت گرفتن آل سعود از سرنوشت شاه ایران و صدام گفت: شاه ایران با وجود این که تمام کشورهای عربی تحت نفوذ و سلطه اش  بودند و در نقش ژاندارم منطقه حافظ منافع آمریکا بود، اما به دلیل مخالفت شاه با اسلام طومار حکومت پهلوی در ایران درهم پیچید.

 

وی افزود: آل سعود باید از سرونوشت صدام که تمام دنیا از او حمایت و پشتیبانی‌کرد اما دعای مرگ بر صدام ملت ایران مستجاب شد و صدام در اقدامی شبیه معجزه ای توسط آمریکا دشمن ایران و کسی که او را به صحنه آورده بود نیست و نابود شد.

 

آیت الله نمازی گفت: آل سعود که به شدت مغرور قدرت و شهوت و دلارشده و تصور می کند می توانند با دلارهای نفتی همه مسائل و مشکلات پیش رو را حل و فصل کند، اعتنایی به موعظه ها و نصحیت ها ندارد، اما باید بدانند در طول تاریخ 1400 ساله اسلام هر قدرت و حاکم و حکومتی که در مقابل اسلام قرار گرفته، نیست و نابود و منقرض شده است.

 

دشمنان ملت ایران به اغتشاشات و حوادث فتنه سال 88 چشم امید بسته بودند

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه با اشاره به فرارسیدن سالروز 9 دی روز حماسه آفرینی ملت ایران در سال 88 گفت: دشمنان ملت ایران به ویژة آمریکا و انگلیس و اسرائیل به اغتشاشات و حوادث فتنه سال 88 چشم امید بسته بودند و مستقیم و غیر مستقیم از جریانات فتنه پشتیبانی و حمایت مالی و تبلیغاتی و سیاسی کردند.

 

آیت الله نمازی گفت: دشمنان اسلام و نظام خواب براندازی نظام جمهوری اسلامی را دیده بودند اما با تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حماسه ملت ایران توطئه ها خنثی و امید استکبار تیدیل به یاس شد.

 

درخواست تحریم رژیم کودک کش صهیونیستی توسط 343 نفر از اساتید دانشگاه های انگلستان

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین به اشاره به درخواست تحریم رژیم کودک کش و جنایتکار اسرائیل توسط 343 نفر از اساتید دانشگاه های انگلستان گفت:  343 استاد دانشگاه انگلستان، اشغال غیرقانونی سرزمین های فلسطین، نقض‌تحمل ناپذیرحقوق مردم فلسطین و تصمیم اسرائیل برای تداوم ساخت و ساز شهرک های یهودی را از جمله اقدامات رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

 

آیت الله نمازی همچنین ابهام آمیز خواندن سرنوشت توافق هسته ای بین جمهوری اسلامی ایران و 1+5 توسط خبرگزاری انگلیسی رویترز را یاد آورشد وگفت: این خبرگزاری انگلیسی، آمریکا را نصخیت کرده است گزینه های اقتصادی و تهدید به جنگ را ضمانت کافی برای اجرای برجام کافی نیست.     

 

وی افزود: خبرگزاری رویترز از اوباما و کادر رهبری آمریکا خواسته است تا باردیگر از تاکتیک های گذشته از جمله ترور دانشمندان هسته ای ایران، کارشکنی نیروهای ویژهژ، خرابکاری تکنولوژی، بسیج نیروی مسلح ، بمب گذاری های گسترده و جنگ را مجدد مورد بازنگری قراردهد.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان زلزله بالای 7 ریشتری در کشورهای پاکستان و افغانستان و هند که باعث کشته شدن و جروح شدن تعداد زیادی از مسلمانان این سه کشور شد مصیبت بزرگ و سنگینی دانست و این مصیبت بزرگ را به ملت مسلمان کشورهای پاکستان و افغانستان و هند تسلیت گفت.

 

آیت الله نمازی در ادامه با اشاره به باشکوه ترین تشیع شهدای تفحص شده دوران دفاع مقدس توسط مردم کاشان در 12 آبان  سال 73 گفت: به همین مناسبت روز 12 آبان در تاریخ فرهنگی کاشان به نام روز ‹‹جهاد ، ایثار و شهادت›› نامگذاری شده است./1307/پ201/ج

 

ارسال نظرات