۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۲۹۸۶۱۰
نماینده مجلس شورای اسلامی:

اعدام شیخ نمر شرایط را برای نابودی آل سعود فراهم می کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: شیخ نمر به عنوان یک روحانی مبارز، عدالت طلب و آزادی خواه شناخته می‌شود، بنابراین در صورت اجرای حکم اعدام وی، این رژیم سفاک شرایط نابودی خود را فراهم می آورد.
ابوالقاسم خسروي، نماينده مردم تربت حيدريه در مجلس

ابوالقاسم خسروی، نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزای رسا در مشهد، عربستان سعودی را یک رژیم صددرصد وابسته به یهود و صهیونیسم دانست و اظهار کرد: این کشور هیچ اراده ای از خود ندارند و فقط آن چه را که قدرت های مادی و شیطانی برای آنان دیکته کرده اجرا می کنند در واقع آن ها به عنوان عروسک هایی بی اختیارند که سبب پیاده کردن نقشه و اهداف صهیونیسم و امثال آن می شود.

 

وی با یادآور شدن این که رژیم آل سعود در حال احتضار و نابودی است، خاطرنشان کرد: تمام مردم جهان، شیخ نمر را به عنوان یک روحانی مبارز، عدالت طلب و آزادی خواه می شناسند بنابراین  این رژیم سفاک و خون ریز در صورت اجرای حکم اعدام شیخ نمر، بدون شک شرایط نابودی خودش را فراهم می آورد.

 

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: اجرای چنین حکمی به طور قطع سبب عکس العمل و پاسخی دندان شکن از سوی تمام مسلمانان جهان و حتی علما و مردم اهل تسنن به جز عده محدودی که به وهابیت و تکفیری ها وابسته اند، می شود.

 

خسروی با بیان این که عربستان سعودی هر روز در باتلاق اعمال وحشیانه و جنایات خود بیشتر غرق و رو به زوال می روند، اظهار کرد: حکام بی تجربه که دارای زوال عقلی اند و از مدیریت کافی برخوردار نیستند با انجام یک خیانت بزرگ سبب جان باختگان بیش از 7 هزار حاجی در مناسک حج امسال و جریحه دار شدن مسلمانان جهان شدند.

 

وی افزود: این رژیم برای این که سرپوشی برای بی لیاقتی و خیانت های خود قرار دهد، دست به اقدامات وحشیانه ای همچون جنایات و خون ریزی های یمن، سوریه و عراق زدند و یک اتفاق نگران کننده دیگر که اخیرا داشتند، صدور حکم اعدام شیخ نمر است و اجرای این حکم وحدت جهان اسلام را به همراه دارد که برای این حکومت مزدور خوشایند نخواهد بود./844/302/ب1

ارسال نظرات