۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۲۹۸۴۲۰
مسؤول عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا خبر داد؛

کسب عناوین برتر حافظان و قاریان اصفهانی در سی و پنجمین مسابقات قرآنی ارتش

خبرگزاری رسا ـ مسؤول عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا تدبر در قرآن کریم را مسأله‌ای مهم و لازمه حیات معنوی جامعه برشمرد و گفت: دشمن بیشتر از آنکه از چاچ و نشر قرآن نگران باشد، از بابت انتشار معانی و مفاهیم انسان ساز آن در جامعه در هراس است.
محفل انس با قران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام علی عالمی، مسؤول عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا، امشب، در محفل انس با قرآن کریم این نیرو که در آستان مقدس امامزاده شاهرضا برگزار شد، عنوان کرد: سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم نیروی زمین ارتش جمهوری اسلامی ایران، در سطح مرحله ای و با حضور قاریان و حافظانی از استانهای فارس، کرمان و اصفهان، به میزبانی گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا برگزار شده است.
 
وی در ادامه افزود: در این دور از مسابقات 140 نفر از قاریان و حافظان قرآنی و از 17 یگان نیروی زمینی از استان های مذکور شرکت کردند، که در نهایت قاریان و حافظان استان اصفهان موفق که کسب عنوان اول شدند.
 
مسؤول عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا تصریح کرد: در این دور از مسابقات 45 نفر از پرسنل نیروی زمینی ارتش شامل 29 نفر از کارکنان پایور و 16 نفر از پرسنل وظیفه موفق به کسب عناوین اول تا سومی شدند که از این جمع، 3 نفر از پرسنل گروه 22 توپخانه ارتش به ترتیب در رشته های مفاهیم و اذان در جایگاه اول و در رشته قرائت در جایگاه سوم قرار گرفتند.
 
حجت الاسلام عالمی اظهار کرد: این مسابقات در 11 رشته قرآنی، شامل رشته هایی همچون قرائت، حفظ، ترتیل و روخوانی قرآن کریم برگزار شد./868/203/ب2
ارسال نظرات