۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۲۹۸۲۸۱
حجت الاسلام طاهری در گفت و گو با رسا:

حکم اعدام شیخ نمر جهالت آل سعود را ثابت کرد/ دولت نسبت به حکم اعدام این عالم شیعی عکس العمل نشان دهد

خبرگزاری رسا - سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت نسبت به حکم اعدام شیخ نمر عکس العمل تندی نشان دهد، آل سعود نادان قطعا این عالم شیعی را اعدام نخواهد کرد.
حجت الاسلام سيد علي طاهري

حجت الاسلام سید علی طاهری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، با اشاره به صدور حکم اعدام شیخ نمر توسط آل سعود، اظهار کرد: آل سعود بر روی جهالت و نادانیشان تصور می کنند اگر شیخ نمر را اعدام کنند، یک دهن کجی به شیعه و ایران کرده اند و بر همین اساس تصورشان این است که با توجه به اینکه رابطه بین ایران و آل سعود با مشکل همراه شده، فرصت مناسب تری است برای انجام دادن این حکم وجود دارد.


وی با بیان اینکه اگر دولت جمهوری اسلامی عکس العمل تندی نسبت به این حکم نشان دهد، قطعا آل سعود این حکم را اجرا نخواهد کرد، تصریح کرد: اگر دولت جمهوری اسلامی در این رابطه انفعالی عمل کند و بی تفاوت باشد، قطعا آنها شیخ نمر را اعدام خواهند کرد، دولت و وزارت امور خارجه باید با قدرت وارد میدان شوند و با هماهنگی همه سفرا با کشورهای اسلامی در این رابطه تصمیمی جدی بگیرند.


نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: مدعیان حقوق بشری که ما اگر قاچاقچیان مواد مخدر را اعدام می کنیم، فریادشان گوش فلک را کر می کند، چرا در برابر اعدام عالمی که تنها جرمش صحبت کردن بوده است، سکوت کرده اند.


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم دولت با جدیت در این موضوع ورود پیدا کند و اجازه ندهدحکم اعدام این عالم شیعی اجرا شود. /858/ت302/ش

ارسال نظرات