۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۳
کد خبر: ۲۹۸۲۱۲
نماینده مردم تهران در مجلس:

رویکرد رهبری درباره برجام بی اعتمادی کامل نسبت به آمریکا است/ بی توجهی دولت به الزامات 9گانه توافق هسته ای مخاطره آمیز است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران کشور بزرگی در منطقه است و توجه به اقتصاد مقاومتی کشور را تبدیل به قدرت بزرگ جهانی می کند.
حسين نجابت نماينده اصولگراي مجلس

حسین نجابت نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در با اشاره به تعیین الزامات نه گانه از سوی رهبر معظم انقلاب در اجرای برجام، گفت: مقام معظم رهبری نسبت به همه مسائل برجام اشراف کاملی دارند و این موضوع باعث سرافرازی است.

 

وی با بیان این که رویکرد مقام معظم رهبری در رابطه با برجام بی اعتمادی کامل نسبت به آمریکا است، خاطرنشان کرد: رهبری نسبت به برجام مسأله نگاه حزبی و گروهی ندارند و ایشان منافع  ملی کشور و افق پیش رو را در نظر می گیرند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه مقام معظم رهبری پیرامون برجام، اظهار داشت: عدم توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مخاطره آمیز است بنابراین باید دقت شود که مملکت به خطر نیفتد چرا که رهبری در این نامه متذکر شده اند که نباید سرمایه های کشور را از دست بدهیم.

 

نجابت با اشاره به بررسی برجام در کمیسیون مجلس در طول 40 روز، بیان کرد: در این جلسات فرمایشات مقام معظم رهبری به دقت مورد بررسی قرار گرفت، رهبری مصالح کشور را در نظر می گیرند رویکرد ایشان حفظ مصالح کشور، بی اعتمادی کامل به آمریکا و در نظر گرفتن افق های کشور است و ایشان تنها اهداف کوتاه مدت را مد نظر قرار ندادند.

 

وی با اشاره به ارکان اساسی انقلاب اسلامی ایران و محورهای آن بیان کرد: عدالت خواهی، اجرای تحقق احکام الهی و مبارزه با استکبار ستیزی از ارکان نظام جمهوری اسلامی است، اشغال لانه جاسوسی آمریکا و مقابله با استکبارستیزی سرمشق و الگوی سایر کشورهای دیگر  قرار گرفت.

 

 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات استکبار برای براندازی نظام جمهوری اسلامی گفت: واقعیت این است که دشمنان هر اقدامی را انجام می دهند تا جمهوری اسلامی نباشد، آنها هر اقدامی را علیه جمهوری اسلامی انجام می دهند بنابراین باید نسبت به این قضیه بصیرت داشته باشیم.

 

نجابت با تأکید بر اینکه اعتماد کردن به طرف مقابل مذاکره ساده اندیشی است، گفت: دولت باید هوشمندانه برای موفقیت اجرای برجام تلاش کند، امنیت فقط در تجهیزات نظامی نیست، باید مسائل فرهنگی و اقتصادی را مورد توجه قرار داد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران به قدرت بزرگ منطقه تبدیل شده است، تصریح کرد: ما می توانیم به قدرت بزرگ جهانی تبدیل شویم و برای تحقق این هدف باید به اهمیت اقتصاد مقاومتی و تعامل و تبادل در این زمینه اتکا داشته باشیم ./818/ت302/ج

ارسال نظرات