۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۲۹۸۱۹۲
رییس اداره تبلیغات اسلامی هیرمند:

عزاداری محرم و صفر سبب وحدت همگانی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ظریف‌صیادی عزاداری محرم و صفر را ایجاد یک وحدت همگانی و اتحاد پایدار معرفی کرد و گفت: این عزاداری‌ها به عنوان یکی از ثمرات و پیامدهای قیام حسینی بوده و اینگونه مجالس، کاملاً ستودنی و درخور توجه است.
حجت الاسلام ظريف‌صيادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام جانعلی ظریف‌صیادی، رییس اداره تبلیغات اسلامی هیرمند، امشب در جمع عزاداران مسجد جامع الغدیر این شهرستان گفت: عزاداران امام حسین(ع) متشکل از اقوام، سنین، سلیقه ها و جنسیت های مختلفی هستند.

 

وی بیان کرد: دوست‌داران حضرت اباعبدالله(ع) با هدفی مشخص و روشن به برپایی مجموعه و مجالسی عظیم در شهادت مظلومانه آن امام همام و یاران و خاندان با وفایش به سوگ نشسته و به عزاداری و نوحه سرایی می پردازند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی هیرمند ادامه داد: آنچه که همه عزاداران دنبال می‌کنند، یک هدف مشخص است که آن را پایه‌ریزی و پیگیری می‌کنند و آن هدف رسیدن به فیض الهی است.

 

وی عزاداری محرم و صفر را ایجاد یک وحدت همگانی و اتحاد پایدار معرفی کرد و افزود: این عزاداریها به عنوان یکی از ثمرات و پیامدهای قیام حسینی و اینگونه مجالس، کاملاً ستودنی و درخور توجه است.

 

حجت الاسلام ظریف‌صیادی عنوان کرد: مکتب عاشورا به آموزگاری امام حسین(ع) دارای محتوای فراوانی است از این رو این مکتب انسان ساز و تعالی بخش، تنها مکتبی است که در آن می‌توان همه دانش‌ها وعلوم را یافت./831/203/ب1

ارسال نظرات