۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱
کد خبر: ۲۹۸۱۴۹
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:

فعالیت‌ها و تاریخچه مطبوعات هرمزگان در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات معرفی می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بر معرفی مناسب تاریخ مطبوعات استان و هویت فرهنگی هرمزگان در نمایشگاه مطبوعات تأکید کرد.
 نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، علیرضا درویش نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان عصر امروز در نشست با اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات هرمزگان با تاکید معرفی مناسب تاریخ مطبوعات استان و هویت فرهنگی هرمزگان در نمایشگاه مطبوعات، گفت: طراحی غرفه هرمزگان در این نمایشگاه باید به شکلی باشد که ضمن معرفی جذابیت های این استان، فرهنگ، هنر و مطبوعات هرمزگان را به نمایش بگذارد.

 

وی در ادامه افزود: باید تلاش کنیم تا غرفه هرمزگان در نمایشگاه مطبوعات دارای جذابیت های عمومی بالا و بیانگر تاریخ و فعالیت های مطبوعات این استان باشد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان همچنین بر استفاده از صنایع دستی هرمزگان و تهیه و توزیع کلیپ و بروشور معرفی مطبوعات هرمزگان در این نمایشگاه تاکید کرد.

 

در ادامه این نشست فاطمه رکن الدینی مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان نیز بیان داشت: کلیپی شامل فعالیت ها و تاریخچه مطبوعات هرمزگان با حضور چهره های پیشکسوت مطبوعاتی استان تهیه و در نمایشگاه بین المللی مطبوعات توزیع خواهد شد.

 

وی افزود: تلاش می کنیم در این نمایشگاه فعالیت های مطبوعات هرمزگان از ابتدا تا کنون را معرفی و به نمایش بگذاریم.

 

همچنین در این نشست برای اعزام خبرنگاران استان هرمزگان به بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات برنامه ریزی های لازم صورت گرفت.

 

گفتنی است بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات از 16 الی 22 آبان ماه سال جاری در مصلی تهران برگزار می شود که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان و خانه مطبوعات هرمزگان غرفه مشترکی در این نمایشگاه خواهند داشت./851/203/ب1

ارسال نظرات