۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۲۹۸۰۸۷
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر قزوین:

تایید حکم اعدام آیت‌الله نمر، تیر خلاصی به پیکر پوسیده آل‌سعود است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین با تأکید بر این که اعدام این روحانی شیعه زمینه فروپاشی حکومت آل سعود را ایجاد خواهد کرد به سردمداران وهابی عربستان، گفت: سران تازه به دوران رسیده عربستان بدانند اگر این جنایت را مرتکب شوند در حقیقت آتش به پیکر بی روح و جان رژیم خود زده اند بنابراین توصیه می کنیم از چنین جنایاتی بپرهیزند.
حجت الاسلام علي معبودي

حجت الاسلام علی معبودی، نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به تایید حکم اعدام آیت‌الله نمر در عربستان گفت: یک اصل کلی که در تاریخ نیز نمونه آن نیز بسیار دیده شده این است که ستمگران و ظالمان هر گاه در منطق کم بیاورند با کشتن افراد بی گناه عقده خود را برطرف می کنند. در عربستان نیز شاهد هستیم حاکمان جور عربستان با مطرح کردن موضوع آیت الله نمر و تایید حکم اعدام این عالم وارسته به دنبال اهداف شوم خود هستند.

 

وی در ادامه افزود: آل سعود به واسطه استفاده از سرمایه‌های این کشور در مسیر ترویج وهابیت و شکست خوردن در رسیدن به اهداف خود می‌خواهد با راضی نمودن هم‌پیمانان خود در عربستان و دیگر کشورها از آثار این شکست‌های پی در پی نجات پیدا کند بنابراین با مطرح کردن موضوع اعدام آیت‌الله نمر می‌خواهد به شکست‌های خود سرپوش گذارد.

 

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: آنها به دنبال آن هستند که در سایه طرح چنین موضوعی خسارت‌های عظیمی را که به جهان اسلام و ملت عربستان تحمیل کرده اند را به حاشیه برده و اذهان عمومی را به سمت دیگری معطوف سازند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه یادآور شد: چنانچه این حکم در عربستان عملی شود و این عالم مبارز و آزادی‌خواه با حکم ظالمانه اعدام شود بی‌شک تیر خلاصی به پیکر پوسیده آل‌سعود وارد خواهد شد.  

 

وی با تأکید بر این که اعدام این روحانی شیعه زمینه فروپاشی حکومت آل‌سعود را ایجاد خواهد کرد به سردمداران وهابی عربستان توصیه کرد: سران تازه به دوران رسیده عربستان بدانند اگر این جنایت را مرتکب شوند در حقیقت آتش به پیکر بی‌روح و جان رژیم خود زده اند از این رو توصیه می کنیم از چنین جنایاتی بپرهیزند.

 

این مسؤول با بیان این‌که عمال عربستان نوکران و آلت دست آمریکا و اسرائیل و انگلیس است بنابراین با دستور اربابان خود دست به جنایات و اقداماتی از جمله حمله و تجاوز به یمن به دنبال اهداف آنها است.

 

وی یکی از اهداف حمله به یمن را ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی دانست و عنوان کرد: آنها با این حمله خیال اسرائیل را از اقدامات مسلمانان ایمن می کند و همین برای سران ابرقدرت بسیار منفعت به دنبال خواهد داشت.

 

حجت الاسلام معبودی در پاسخ به این سوال که واکنش جهان اسلام در قبال چنین حکمی چگونه باید باشد گفت: باید همه انسان‌های آزادی‌خواه اعم از حوزوی، دانشگاهی، نهادهای مردمی در کشورهای اسلامی فریاد خود را بلند کنند و به آل‌سعود بفهمانند در صورت چنین اشتباه بزرگی آتش‌فشانی از نفرت در جهان علیه حاکمان بی‌لیاقت عربستان ایجاد خواهد شد و سردمداران آن را در خود ذوب خواهد کرد./955/302/ب3

ارسال نظرات