۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۲۹۷۱۷۶
امام جمعه نورآباد:

نامه رهبر انقلاب فصل الخطابی برای موافقان و مخالفان برجام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نورآباد با بیان این که سخنان رهبر معظم انقلاب در عرصه های گوناگون برای مردم و مسؤولان فصل الخطاب است، گفت: نامه ایشان در رابطه با مسأله برجام نیز فصل الخطابی برای موافقان و مخالفان برجام است.
برجام

حجت الاسلام سیدجعفر هاشمی، امام جمعه نورآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در رابطه با مسأله برجام، بیان داشت: مسأله برجام با توجه به اهمیتی که دارد فرایندی پرچالش نیز بوده است.


وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب در عرصه های گوناگون به موقع با بیان منویات و مطالبات خویش از بروز مشکلات جلوگیری می کنند، افزود: نامه ایشان در رابطه با مسأله برجام، فصل الخطابی برای موافقان و مخالفان برجام است.


حجت الاسلام هاشمی با اشاره به این که موضوع برجام چندسالی است ادامه دارد، یادآور شد: در این مدت زحمات فراوانی کشیده شده است.


وی عنوان داشت: با الزاماتی که رهبر معظم انقلاب در جریان مذاکرات مطرح کردند، بحث برجام در قسمتی که مربوط به کشور است، بحث جامعی است.


امام جمعه نورآباد با اشاره به نقد منتقدان، بررسی شورای امنیت و شورای نگهبان در مسأله برجام ادامه داد: در این راستا ما مشروعیت پیدا می کنیم که مسأله برجام قانونی است.


وی با بیان این که همه باید برجام را بپذیرند، افزود: متولیان امر در ادامه با مدیریت صحیح و قوی باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار دهند.


حجت الاسلام هاشمی با اشاره به فرمان تاریخی رهبر معظم انقلاب در رابطه با برجام و توافق هسته ای ادامه داد: نامه رهبر معظم انقلاب تفسیر روشنی از برجام و توافق هسته ای است. 


وی با اشاره به این که در نامه رهبر معظم انقلاب درباره اجرای برجام آمده است که هر اظهاری مبنی برباقی‌ماندن ساختار تحریم‌ها به هر بهانه ای نقض برجام است، گفت: در این نامه رهبری لغو همه تحریم ها مطرح شد.


امام جمعه نورآباد خاطرنشان کرد: با توجه و عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مسأله برجام نتیجه مطلوبی برای نظام جمهوری اسلامی خواهد داشت.

 

ضرورت هوشیاری در برابر اقدامات دشمن

حجت الاسلام هاشمی با بیان این که هوشیاری مسؤولان و مردم نظام در عرصه های گوناگون اقتصادی، فرهنگی، نظامی و سیاسی دسیسه های دشمن خنثی شده است، افزود: امروز نیز باید در جهت نفوذ فرهنگی دشمن و ادامه برجام نسبت به اقدامات دشمن هوشیار باشیم./9459/302/ب1

ارسال نظرات