۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۲۹۵۳۱۱
با حضور معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده؛

همایش تکریم از زنان ایثارگر و حماسه ساز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش تکریم از زنان ایثارگر و حماسه ساز با حضور معاون ریس جمهور در امور زنان و خانواده در پژوهشگاه فرهنگ و هنر برگزار شد.
مركز امور زنان و خانواده رياست جمهوري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش تکریم از زنان ایثارگر و حماسه ساز با حضور  شهیندخت ملاوردی معاون رییس جمور در امور زنان و خانواده امروز چهارشنبه 22 مهرماه در پژوهشگاه فرهنگ و هنر برگزار شد.

 

در این همایش کریمی مشاور امور ایثارگران امور زنان و خانواده ضمن تقدیر و تشکر از زنان حماسه گر در سال های دفاع مقدس، گفت: آن ها حماسه آفریند تا ما امروز در آسایش باشیم.

 

مشاور امور ایثارگران امور زنان و خانواده با ارائه گزارشی از فعالیت های معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در امور ایثارگران، خاطرنشان کرد: تجلیل از زنانی که حماسه 45 روزه مقاومت در شهر خرمشهر را آفریدند از برنامه های دیگری بود که توسط معاونت امور زنان و خانواده برگزار شد، این برنامه به همت آموزش پرورش خرمشهر و با حضور وزیر آموزش و پرورش به همراه رونمایی کتاب شهناز محمدی و نصب تندیسی از این شهیده در میدان خرمشهر برپا شد.

 

کریمی همایش «منزلت دخترتان شهید» و یاد بود «شهید محبوبه دانش» از شهدای 17 شهریور را از دیگر برنامه های دیگر معاونت برشمرد و گفت: این برنامه نیز با همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدرسه رفاه برگزار شد و تندیس این شهیده در میدان شهدا نصب گردید و از کتاب محبوبه دانش رونمایی به عمل آمد.

 

مشاور امور ایثارگران امور زنان و خانواده افزود: تجلیل از همسران و دختران شهید و رونمایی از مستند «آسمان امن است» از دیگر این برنامه ها بود.

 

وی با اشاره به حضور دختران شهید در باغ ملی گیاه شناسی به مناسبت روز دختر گفت: از دیگر برنامه های معاونت دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و شناسایی زنان توانمند و هنرمندان دفاع مقدس و خرید کتاب «من زنده ام» بوده است.

 

گفتنی است که در این مراسم جمعی از خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثار گران، شهین دخت ملاوردی معاون رییس جمهور امور زنان و خانواده، اعضای شورای اسلامی شهر تهران، معاونین و مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، رییس و معاون سازمان نشر و آثار ارزش های اسلامی،پزشکان و پرستاران ایثارگر حضور داشتند و در پایان این مراسم از جمعی از زنان ایثارگر در هشت سال دفاع مقدس تقدیر و تجلیل به عمل آمد./818/202/ب3

 

ارسال نظرات