۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۲۹۵۰۱۴
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

اندیشه بسیجی ریشه در تفکر و آموزه‌های روحانیت دارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با تأکید بر همکاری میان بسیج و حوزه های علمیه و این‌که اندیشه بسیجی ریشه در تفکر و آموزه‌های روحانیت دارد، گفت: جلسات مختلفی را با شورای عالی هماهنگی بسیج طلاب در استان آذربایجان شرقی، داشته ایم که مایه برکات و تصمیماتی در این حوزه شده است.
حجت الاسلام کاملي فر، نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز،  حجت الاسلام کاملی فر، نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا، امروز در دومین همایش مشترک مدیران و مسؤولان بسیج مدارس علمیه شمال غرب کشور، تبریز را شهر اولین‌ها در مبارزات انقلاب عنوان و اظهار کرد: مردم و علمای تبریز در صیانت از انقلاب از هیچ چیز فروگذار نکردند.


وی با بیان این‌که تبریز کانون پرورش علمای تراز اول شیعه است، اذعان داشت: مردم تبریز و علمای آن در دوران مبارزات انقلاب اسلامی و در آفرینش قیام 29 بهمن که زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی بود حضور خود را در عرصه های حفاظت از دین اسلام به اثبات رساندند.


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا، ادامه داد: مردم آذربایجان در دوران دفاع مقدس بیش از 10هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و تا آخر جنگ تحمیلی به دفاع جانانه از اسلام و انقلاب پرداخت، روحانیت و طلاب این دیار با تقدیم 141 شهید حضور خود را به اثبات رساندند.


وی با اشاره به حضور مردم تبریز در صحنه های حساس بعد از انقلاب، خاطرنشان کرد: مردم تبریز در جریان فتنه 88 با خلق حماسه 8 دی مقدمه‌ای برای خروش ملت ایران ایجاد کردند و بار دیگر نام خود را به عنوان شهر اولین ها در صیانت از انقلاب در تاریخ ثبت کردند.


حجت الاسلام کاملی فر با اشاره به شجره طیبه بسیج و همکاری آن با حوزه های علمیه، خاطرنشان کرد: جلسات مختلفی را با شورای عالی هماهنگی بسیج طلاب در استان آذربایجان شرقی، داشته ایم که مایه برکات و تصمیماتی در این حوزه شده است.


وی با تأکید بر همکاری میان بسیج و حوزه های علمیه و این که اندیشه بسیجی ریشه در تفکر و آموزه‌های روحانیت دارد، گفت: در جلسات تصمیم بر آن شد تا با تشکیل کمیته‌ای نکات ضعف بسیج حوزه های علمیه شناسی و رفع شود.


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به تصمیمی مبنی بر تشکیل نشست های سیاسی و فرهنگی با حضور بسیج طلاب، خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل این نشست های ارتقاء آگاهی، بصیرت افزایی و شناخت عرصه های مبارزه و جهاد فرهنگی است.

 

گفتنی است، این همایش در دو نوبت صبح و عصر در سپاه عاشورا با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و معاون آموزش حوزه های علمیه کشور و مدیران حوزه های علمیه و مسؤلان بسیج طلاب شمالغرب کشور برگزار شد./854/203/ب2

ارسال نظرات