۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۲۹۴۷۷۲
تولیت مسجد مقدس جمکران:

مدعی خط امام نمی‌تواند مشتاق رابطه با آمریکا باشد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان با بیان اینکه برخی رفتارشان با ادعاهایشان در تضاد است، گفت: مگر می‌شود کسی مدعی پیروی از خط امام باشد ولی مشتاق رابطه با آمریکا نیز باشد؟ مگر می‌شود کسی مقلد امام خمینی باشد اما با جبهه نهضت آزادی و جبهه ملی و جریان‌های معاند انقلاب که امام آنها را طرد کرد در رابطه باشد و عکس یادگاری بگیرند.
حجت الاسلام رحيميان توليت مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان، بعد از ظهر امروز در مجمع مبلغان رضمان و سومین همایش تجلیل از چهره برتر تبلیغی استان اصفهان، با بیان اینکه امروزه هزاران هزار عمروعاص و معاویه به صورت هم‌افزا و سازماندهی شده علیه اسلام و انقلاب اسلامی در دنیا وجود دارد، گفت: امروزه شرایط بسیار حساس‌تر و پیچیده‌تر از گذشته شده است، سازماندهی دشمن برای هجمه به جهان اسلام و بشریت همه چیز را در جهان دگرگون کرده است.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: میزان آمادگی جهان اسلام و جامعه بشری و جذب به اسلام امروزه بسیار زیاد و بی نظیر است، ما باید در این میان وظیفه خود را به خوبی بشناسیم و به آن عمل کنیم، اگر شکر نعمت کنیم خداوند ظرفیت وجودی ما را افزایش می‌دهد.

 

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان با بیان این‌که انس با قرآن یکی از رمزهای موفقیت امام خمینی و رهبر معظم انقلاب است، تصریح کرد: در کنار انس پیدا کردن با قرآن باید به آن عمل کرد، رمز اصلی تأثیر گذاری سخنان اهل بیت (ع) و اولیای خدا و اشخاصی نظیر امام خمینی این بود که خودشان باور داشتند و به آنچه که می‌گفتند عمل می‌کردند.

 

تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به تأثیر خاص درس اخلاق امام خمینی بر روی شاگردان ایشان ابراز کرد: امام خمینی وقتی تذکرات اخلاقی می‌دادند طلاب بی قرار می‌شدند و فضای شبستان مسجد شیخ انصاری آکنده می شد از های های گریه طلاب و فضلایی که پای درس امام خمینی می‌نشستند.

 

وی با اشاره به مواضع انقلابی امام خمینی و ایستادگی و مقاومت ایشان در برابر رژیم طاغوت اظهار کرد: زمانی که رهبر معظم انقلاب در خطبه‌ای که پس از اتفاقات و فتنه سال 88 خواندند و فرمودند ای سید ما و ای مولای ما و شروع به خطبه خوانی کردند به این صورت جمعیت منقلب شد و همه زار می‌زدند و ریشه این تأثیر در عملکرد و حقایق درونی اشخاص است.

 

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان با اشاره به تعابیر قرآن از دشمنی و کینه توزی کفار خاطر نشان کرد: حادثه منا در حالی رخ داد که چند هزار دوربین زائران را تحت نظر دارند و اگر کسی کوچکترین شعاری بدهد سریعا بازداشت خواهد شد و با او برخورد می‌شود، علیرغم تسلط کامل آل سعود بر همه چیز هزاران نفر در حادثه منا زیر دست و پا و از تشنگی جان دادند.

 

تولیت مسجد مقدس جمکران در ادامه افزود: با وجود ابعاد گسترده این جنایات آمریکا و غربی‌ها این حوادث را توجیه کردند و به حمایت از آل سعود پرداختند، مسأله این است که حقوق بشر بازیچه دست دشمنان است، کسانی که خودشان بزرگ ترین جنایتکاران تاریخ بشریت هستند برای ما و به بهانه حقوق بشر و انرژی هسته ای پرونده سازی می‌کنند.

 

وی با اشاره به مسائل و فشارهایی که به بهانه برخورداری ایران از انرژی هسته‌ای علیه کشور از سوی غرب و آمریکا ایجاد شده است اظهار کرد: کسانی که خودشان بزرگ ترین زرداخانه‌های هسته‌ای را دارند و از بمب هسته‌ای در هیروشیما استفاده کرده‌اند و همین الآن هم ما را تهدید به کاربرد صلاح هسته‌ای می‌کنند علیرغم اینکه یقین دارند فتوای رهبر معظم انقلاب یک فتوای شرعی قطعی است باز هم از ما بهانه جویی می‌کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان خاطرنشان کرد: این بهانه‌ها برای بازگشت نظام سلطه به داخل کشور است، آنها به دنبال نفوذ در جامعه ما و نظام ما هستند، دشمنان هرگز از ما راضی نخواهند بود مگر اینکه ما دست از اصول خود برداریم و به آیین و دین آنها گرایش پیدا کنیم.

 

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه برخی رفتارشان با ادعاهایشان در تضاد است تصریح کرد: مگر می‌شود کسی مدعی پیروی از خط امام باشد ولی مشتاق رابطه با آمریکا نیز باشد؟ مگر می‌شود کسی مقلد امام خمینی باشد اما با جبهه نهضت آزادی و جبهه ملی و جریان‌های معاند انقلاب که امام آنها را طرد کرد در رابطه باشد و عکس یادگاری بگیرند؟ ما حق را به مردم باید نشان دهیم و مردم باید با شاخص حق گروه‌ها و اشخاص را محک بزنند، ملاک نباید اشخاص باشد بلکه باید با حق اشخاص را شناخت تا به بیراهه نرویم./1304/202/ب1

ارسال نظرات