۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۲۹۴۴۱۶
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

آل‌سعود مصداق اسلام آمریکایی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان سازش با ظلم و استکبار جهانی را ویژگی بارز اسلام آمریکایی بیان کرد و گفت: آل‌سعود مصداق اسلام آمریکایی است.
حجت الاسلام حنان مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ظهر امروز در همایش بزرگداشت شهدای قرآنی منا که در تالار شهید آوینی خرم‌آباد برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره جان‌باختگان حادثه منا گفت: حادثه منا بر اثر بی تدبیری آل سعود به فاجعه تبدیل شد.

 

وی با اشاره به دردناک بودن حادثه منا افزود: در حادثه منا تعدادی از قاریان که سرمایه‌های قرآنی و معنوی برای کشور ما بودند، نیز جان خویش را از دست دادند.

 

حجت الاسلام حنان با بیان این که ویژگی‌هایی که برای اسلام آمریکایی توسط امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب بیان شده است، امروز قابل تطبیق با حکومت آل‌سعود است، عنوان داشت: امروز آل‌سعود مصداق اسلام آمریکایی است.

 

وی با بیان ویژگی‌های اسلام آمریکایی خاطرنشان کرد: اولویت در این نوع اسلام به ظواهر است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان این که آنان فقط به اعمال ظاهری اسلام عمل می‌کنند، یادآور شد: در اسلام آمریکایی خبری از روح اسلام، محتوا و پیام اسلام در این نوع از اسلام وجود ندارد.

 

روح و جان اسلام عقلانیت و رحمانیت است

حجت الاسلام حنان با تأکید بر این که باید مرز بین اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی مشخص شود، بیان کرد: روح و جان اسلام عقلانیت و رحمانیت است.

 

وی با بیان این که مسلمانان یک امت واحده هستند، اظهار داشت: هر تفکر و اندیشه‌ای که در راستای اختلاف‌افکنی بین مسلمانان قدم بردارد، خلاف قرآن است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: اختلاف‌افکنی و دیوارکشی بین امت مسلمان از دیگر مشخصه های اسلام آمریکایی است.

 

وی سازش با ظلم و استکبار جهانی را از دیگر ویژگی های بارز اسلام آمریکایی بیان کرد و عنوان داشت: امروز قتل‌هایی که توسط گروه‌های تکفیری داعش در سوریه و عراق رخ می‌دهد با حمایت مالی آل‌سعود و حمایت‌های محتوایی آمریکا است.

 

حجت الاسلام حنان با بیان این کنه ظلم‌ستیزی و یاری‌رسانی به مظلومان از ویژگی‌های اسلام ناب محمدی است، گفت: امروز ما افتخار می‌کنیم که کشور ما ظلم‌ستیز است و از مظلوم دفاع می‌کند.

 

روحیه استکبارستیزی بین مسلمانان تقویت شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأکید بر تقویت روحیه استکبارستیزی بین مسلمانان گفت: امروز افتخار می‌کنیم که ایران اسلامی عامل قرآن، شیعه و فرمایشات اهل‌بیت(ع) است./9451/202/ب3

ارسال نظرات