۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۲۹۴۱۴۷
مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم در بازدید از خبرگزاری رسا:

حوزه علمیه برای حل معضلات فرهنگی راهکار ارائه دهد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم آگاه بودن به مسائل روز را مزیت خبرگزاری رسا دانست و گفت: اگر کسی امروز آگاه به زمانه نباشد، در حوادث گم می‌شود؛ حوزه علمیه باید نسبت به مباحث روز و منویات رهبر انقلاب توجه داشته باشد و برای حل معضلات فرهنگی و اجتماعی راهکار ارائه دهد.
لطفي نياسر مدير کل صدا و سيماي قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر، مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم، صبح امروز با حضور در خبرگزاری رسا، از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید کرد و اظهار داشت: آگاه بودن به مسائل روز، مزیت مجموعه خبرگزاری رسا است و اگر کسی امروز آگاه به زمانه نباشد، در حوادث گم می‌شود.

 

حجت الاسلام لطفی نیاسر، اخلاص و  همت را دو مزیت اصلی برای هر مجموعه خواند و ابراز داشت: ارتباط با مجموعه‌هایی همچون خبرگزاری رسا موجب تعامل رسانه‌ای و غنای محتوایی خبرها و برنامه‌های فرهنگی صدا و سیما خواهد بود.

 

وی توجه به مباحث روز و منویات رهبری را لازم دانست و تأکید کرد: حوزه علمیه برای حل معضلات فرهنگی و اجتماعی باید راهکار و استراتژی ارائه دهد و نسبت به ولایت و نظام اسلامی اهتمام بیشتری داشته باشد.

 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم، هم‌افزایی رسانه‌‌ای و کار گروهی را لازم خواند و یادآور شد: صدا و سیما در عرصه خبر و مستند‌های رسانه‌ای، سیاسی و اجتماعی می‌تواند از رسانه‌های دیگر استفاده کرده و هم‌افزایی داشته باشد.

 

وی گفت: نباید محتواهای رسانه‌ای تهیه شده در شبکه‌های اجتماعی محبوس شود و صدا و سیما آمادگی دارد، این محتواها را با حفظ لوگو و نام خبرگزاری تهیه کننده، منتشر کند.

 

حجت الاسلام لطفی نیاسر تصریح کرد: صدا و سیما در نظر دارد، برخی از فعالیت‌های انحرافی صورت گرفته به نام دین را افشا کند؛ همان گونه که مستندها و خبرهایی نیز در این زمینه منتشر کرده است./908/پ202/ف

ارسال نظرات