۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۲۹۳۳۴۴
مسؤول دفتر آیت الله جوادی آملی در شهرری:

مقصران فاجعه منا باید محاکمه شوند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر آیت الله جوادی آملی در شهرری گفت: ما از مسؤولان کشور درخواست می‌کنیم تا در بررسی دلیل این فاجعه کوتاهی نکنند و اشخاصی را که در بروز این فاجعه مقصر بودند محاکمه کنند.
فاجعه منا

حجت‌الاسلام سید نظام امامی مسؤول دفتر آیت الله جوادی آملی در شهرری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به واقعه اسف‌بار منا گفت: طبق گزارشاتی که به ما رسیده قریب به 9 تا 10 هزار حاجی در این فاجعه جان خود را از دست دادند.

 

وی افزود: عربستان سعودی با وجود بی‌کفایتی و عدم انتشار از تعداد جان‌باخته در رمی جمرات درصدد پنهان داشتن و رسوا نکردن چهره واقعی خود در جهان اسلام است.

 

مسؤول دفتر آیت الله جوادی آملی در شهرری تصریح کرد: روز عید قربان حجاج با لبانی تشنه همچون مولایشان امام حسین(ع) در صحرای منا مظلومانه به شهادت رسیدند.

 

حجت الاسلام امامی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود قاطعانه عمل کردند به همین سبب مسؤولان عربستان 180 درجه موضع خود را تغییر دادند و تعدادی از اجساد پاک حجاج را به ایران تحویل دادند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما از مسؤولان کشور در خواست می‌کنیم تا در بررسی دلیل این فاجعه کوتاهی نکنند و اشخاصی که در بروز این فاجعه مقصر بودند را محاکمه کنند./813/303/ب3

ارسال نظرات