۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۲۹۳۲۳۳
پیش از ظهر امروز برگزار شد؛

مراسم تشییع و تدفین مهاجر الی الله در گلدشت

خبرگزاری رسا ـ شهرستان نجف‌آباد در حادثه غمبار منا دو تن از عزیزان خود را از دست داد که پیش از ظهر امروز مراسم تشییع و تدفین یکی از این عزیزان برگزار شد.
حادثه منا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف‌آباد، پیش از ظهر امروز مراسم تشییع و تدفین یکی از شهدای حادثه منا در گلدشت برگزار شد.

 

پیکر مطهر مهاجر الی الله، بهرام بهرامیان پس از تشییعی باشکوه و اقامه نماز مردم دیندار شرکت کننده در این مراسم بر پیکر پاک وی، در گلزار شهدای گلدشت و در جوار قبور مطهر شهیدان به خاک سپرده شد.

 

این مراسم با حضور جمع کثیری از مردم داغدار شهر گلدشت و نجف‌آباد و مسؤولان شهرستان، برگزار شد و در طی مسیر تشییع کنندگان خشم و انزجار خود را از رژیم خونریز و بی لیاقت آل سعود و حامیانش با مشت های گره کرده و شعار مرگ بر آل سعود و مرگ بر آمریکا نشان دادند.

 

در پایان این مراسم نیز با قرائت بیانیه ای، از تمام مسؤولان کشور به ویژه رییس محترم جمهور خواسته شد تا هر چه سریع تر نسبت به عاملان این فاجعه دردناک برخورد جدی و قاطع صورت گیرد.


مراسم بزرگداشت این مهاجر الی الله، بهرام بهرامیان، صبح روز پنجشنبه در محل حسینیه اعظم شهر گلدشت برگزار خواهد شد.

 

شهرستان نجف‌آباد در حادثه غمبار منا، دو تن از زائران خود را از دست داد که پیکر یکی از این عزیزان، آزاده سرافراز دکتر عباسعلی جوزی، پزشک کاروان، هنوز جز مفقودین حادثه است./1306/203/ب3

ارسال نظرات