۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۲۹۳۱۱۶
امام جمعه شهرستان بیله سوار:

آل‌سعود لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان بیله سوار با محکوم کردن بی‌تدبیری رژیم آل‌سعود و تسلیت درگذشت جمعی از حجاج ایرانی در مراسم حج امسال، گفت: آل‌سعود لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارد و باید در قبال این حادثه در مجامع جهانی پاسخگو باشد.
حجت الاسلام کريم قياسي، امام جمعه شهرستان بيله سوار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی، امام جمعه شهرستان بیله سوار، عصر امروز در مراسم معارفه رییس جدید ستاد عتبات عالیات شهرستان بیله‌سوار، با بیان اینکه مردم شهرستان بیله‌سوار همواره در کارهای خیر و خداپسندانه پیشقدم بوده و وظیفه و رسالت خود را به انجام می‌رسانند، اظهار داشت: در بازسازی عتبات عالیات نیز قطعاً مردم این منطقه پیشتاز هستند.

 

وی نقش این مجموعه را در حرکت اعتقادی مردم و پیشقدم شدن آنها یادآور شد و افزود: ما انتظار همکاری مردم در شهرها، روستاها و بخش‌های مردمی را در این امر خیر و معنوی داریم.

 

حجت الاسلام قیاسی تصریح کرد: باید حق ایجاد شده و در این راه انسان‌های شایسته و با صلابت کار و فعالیت را در این حوزه در سرلوحه اهداف خود قرار دهند.

 

وی با انتقاد از سیاست‌های حکومت آل سعود و بی تدبیری آنان در مناسک حج امسال، بیان کرد: حکومت آل سعود با کشتار مسلمانان در بحرین و یمن مجری برنامه‌های دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و صهیونیسم است.

 

امام جمعه شهرستان بیله سوار، اظهار کرد: کشور بحران‌زده‌ای همچون عراق به راحتی قادر است مدیریت اربعین حسینی و حضور 20 میلیون زائر را به شایستگی به انجام برساند اما سران آل سعود توان آن را ندارند تا مناسک حج و حضور دو و نیم میلیون حاجی را به خوبی تدبیر کرده و برنامه‌ریزی کنند که این نشان ضعف سران آل‌سعود است.

 

حجت الاسلام قیاسی با محکوم کردن بی‌تدبیری رژیم آل‌سعود و تسلیت درگذشت جمعی از حجاج ایرانی در مراسم حج امسال اضافه کرد: آل‌سعود لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارد و باید در قبال این حادثه در مجامع جهانی پاسخگو باشد.

 

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار با بیان اینکه اجتماع عظیم اربعین امسال کمر گروه‌های تکفیری و وهابی را شکسته و اوج وحدت امت اسلامی را نشان می‌دهد، ادامه داد: در همه این حوزه‌ها باید جامعه اسلامی با وحدت و همدلی حاضر شوند./937/203/ب1

 

ارسال نظرات