۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۲۹۲۸۸۱
امام جمعه موقت اصفهان:

بدترین دشمن اسلام، آل سعود است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام میردامادی با بیان این که بدترین دشمن اسلام و مسلمین اسرائیل نیست، بلکه آل سعود است، گفت: دشمنی یهودیان برای همه اثبات شده است ولی آل سعود در لباس نفاق به طور مخفیانه و آشکارا به اسلام ضربه می زند.
امام جمعه موقت اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی امام جمعه موقت اصفهان، شب گذشته و در جلسه ای که به مناسبت شهدای فاجعه منا در مسجد سید اصفهان و با حضور مسوؤلان استان و اقشار مردم برگزار شد، با عرض تسلیت به ساحت مقدس امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب، گفت: بدترین دشمن اسلام، آل سعود است.

 

وی در ادامه با اشاره به وسعت و عمق این فاجعه انسانی، افزود: غم این فاجعه بزرگ همه مسلمانان را اندوهگین کرده است، امیدواریم خداوند باعث و بانی این اتفاق را به سزای عملش برساند.

 

حجت الاسلام میردامادی بیان داشت: بدترین دشمن اسلام و مسلمین اسرائیل نیست، بلکه آل سعود است، چرا که دشمنی یهودیان برای همه اثبات شده است ولی آل سعود در لباس نفاق به طور مخفیانه و آشکارا به اسلام ضربه می زند.

 

امام جمعه موقت اصفهان با توجه به آیه «والذین اتخذوا مسجدا ضرارا» ابراز داشت: آل سعود ملعون با تخریب حرم ائمه بقیع، خود را مصداق بارز «الذین» در این آیه قرار داده است.

 

وی تصریح کرد: یکی از اهداف آل سعود از بین بردن حرم ائمه در سرتاسر جهان است، آن ها قصد دارند به واسطه این کار، شیعیان را از توسل به اهل بیت دور کنند.

 

حجت الاسلام میردامادی با اشاره به جنایاتی که آل سعود در صد سال اخیر در مناسک حج در حق حاجیان روا داشته اند، افزود: آتش سوزی سال پنجاه و چهار، تیرباران مردم در سال شصت وشش و این فاجعه تلخی که اخیراً اتفاق افتاده، نشانه عناد آل سعود با شیعیان است، که باید برای آن فکری کرد.

 

کارشناس مسائل مذهبی بیان داشت: تشکیل و تغذیه گروهک های تروریستی داعش و القاعده، از کارهای خبیثانه ای است که عربستان سعودی برای لکه دار کردن نام اسلام در جهان انجام می دهد.

 

وی در ادامه به قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: تنها زبانی که آل سعود متوجه می شود، زبان قدرت است، این مسأله از رفتار متواضعانه آل سعود بعد از سخنرانی رهبر انقلاب که فرمودند «برخورد ما با خاطیان سخت خواهد بود»، کاملاً مشخص است.

 

حجت الاسلام میردامادی در پایان برای خانواده های شهدای فاجعه منا از خداوند طلب صبر کرد و ابراز داشت: شهدا و خانواده های شهدا ضرر نکردند و انشاء الله در روز محشر با شفاعت خود، ما را به بهشت می برند./867/202/ب1

ارسال نظرات