۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۲۹۲۸۳۵
به زودی؛

آلبوم شهدای روحانی آذربایجان شرقی منتشر می‌شود

خبرگزاری رساـ مدیر بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه عاشورا یکی از فعالیت های انتشارات لشکر 31 عاشورا را در حوزه شهدا و رزمندگان طلبه و روحانی دانست و اظهار داشت: در این حوزه تا به حال دو اثر به تولید رسیده و یکی از اثرها عرضه شده است.
شهداي روحاني کشور

حبیب اللهی مدیر بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه عاشورا، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، یکی از فعالیت های انتشارات لشکر 31 عاشورا را در حوزه شهدا و رزمندگان طلبه و روحانی دانست و اظهار داشت: در این حوزه تا به حال دو اثر به تولید رسیده و یکی از اثرها عرضه شده است.


وی آلبوم شهدای روحانی آذربایجان شرقی را آماده چاپ دانست و اذعان داشت: معرفی و زندگینامه شهدای روحانی و طلبه استان آذربایجان شرقی نیز در قالب یک کتاب عرضه شده است، این کتاب به زندگی نامه 141 شهدی طلبه و روحانی پرداخته است.


وی از جمله فعالیت های انتشارات لشکر 31 عاشورا را در حوزه کتاب، لوح فشرده، مقالات، وبلاگ و دیگر قالب های رسانه‌ای دانست و اذعان داشت: از دیگر برنامه های در حال پژوهش و بررسی این بنیاد کارنامه لشگر عاشورا است.


وی با بیان این‌که از جمله بخش های کتاب کارنامه عاشورا بررسی حضور روحانیت در عرضه جنگ و لشکر عاشورا بوده است، ادامه داد: این اثر در بخش های و دسته های مختلف مخابرات، روحانیت، جامعه زنان و آزادگان  نوشته شده است.


وی اثر دیگری که در حوزه دفاع مقدس در دست کار و بررسی است، «استان در دفاع مقدس» خواند و ابراز داشت: آموزش، نقش روحانیت در دفاع مقدس، امداد و درمان، کمک های مردمی و دانشجویان از محورهای مورد بررسی در این مجموعه است.


وی از جمله برنامه های سپاه عاشورا در خصوص آثار دفاع مقدس ترغیب 22 ناحیه برای کتاب نویسی در حوزه دفاع مقدس و شهدای مناطق دانست و افزود: هر ناحیه با بررسی و پژوهش مؤظف هستند تا کتاب دفاع مقدس ناحیه خود را جمع آوری و ارائه کنند.


وی  از بارزترین مسائل مورد دقت در انتشار و تولید آثار در انتشارات لشکر 31 عاشورا را انتشار مطالب مناسب برای سلایق مختلف و سنین جوان، نوجوان، مردان، زنان دانست و اذعان داشت: کتاب روایت سبز روایت اسارت 8 آزاده است که مطالعه کننده این کتاب خود را در شدیدترین شرایط اقتصادی حفظ خواهد کرد./854/ت302/ی

ارسال نظرات