۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۲۹۲۸۲۱
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

آل سعود به دنبال تأمین منافع آمریکا و اسرائیل در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با اشاره به اقدامات ضد بشری آل سعود و حمایت و اطاعت محض آنان از تروریست در منطقه، گفت: سران آل سعود چشم و گوش بسته به عنوان مهره استکبار فقط به دنبال تامین منافع آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی در منطقه هستند.
حجت الاسلام نجات فياضي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام نجات فیاضی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل، عصر امروز در جمع کارکنان زندان‌های استان اردبیل، خاطرنشان کرد: با تشریح مسایل جاری سیاسی منطقه به جنگ نرم استکبار  بر علیه ملت ایران اشاره و  خاطرنشان کرد: در حال حاضر چندین سال است که دشمنان می‌خواهند از طریق ابزارها و برنامه های مختلف فرهنگی و دینی به مقاصد شوم خود برسند و تفکر و اندیشه مقاومت و ایثار و شهادت را از ما ملت ایران بگیرند ولی بصیرت و ولایت پذیری و رهنمودهای مقام معظم رهبری نقشه‌های دشمن را برملا کرده است.

 

وی با اشاره به اقدام استکبار در اسلام هراسی و ایجاد ناامنی منطقه از طریق ایجاد گروه های تروریستی و داعش، بیان داشت: قدرت دفاعی بالا، بصیرت مردمی و ولایت فقیه، 3 مولفه شاخصی بود که مانع گستاخی و تعرض استکبار و آمریکا به ایران اسلامی شده است.

 

حجت الاسلام فیاضی در مورد حمایت آل سعود از حمله عراق به ایران در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی، تصریح کرد: پس از پیروزی ایران اسلامی در جنگ با رژیم بعثی عراق، آمریکا به واسطه آل سعود برای نا امن کردن منطقه طالبان و سپس داعش را ایجاد کرد و جنایات رخ داده در سوریه و عراق و افغانستان و یمن ثمره این بازی منحوس بوده چرا که سران آل سعود چشم و گوش بسته به عنوان مهره استکبار فقط به دنبال تامین منافع آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی در منطقه هستند.

 

وی با اشاره به سکوت مجامع حقوق بشری در قبال جنایات رخ داده در یمن، سوریه، عراق و افغانستان، افزود: وقتی زنان ایزدی در عراق به عنوان برده به یک دلار فروخته می‌شوند حامیان به اصطلاح حقوق بشر سکوت می‌کنند اما وقتی ایران یک میمون را با ماهواره به فضا پرتاب می‌کند صدای حامیان حقوق حیوانات سازمان ملل بلند می‌شود.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، اذعان داشت: جمهوری اسلامی ایران با اقتدار با راهبردهای با بصیرت وآگاهانه مقام معظم رهبری همواره درتمام عرصه های سیاسی و اقتصادی و دفاعی خوش درخشیده و با پشتوانه ولایت فقیه و همبستگی ملت عزیز، ادامه دهنده راه شهدا و انقلاب اسلامی خواهد بود.

 

وی بیان کرد : خداوند متعال وعده نصرت الهی به حق‌طلبان و انسان‌های خداجو داده و  پیروزی های متعدد ایران اسلامی در عرصه های مختلف در سال های پس از انقلاب اسلامی نیز گوشه‌هایی از تحقق وعده نصرت الهی است./937/202/ب1

ارسال نظرات