۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۲۹۲۶۷۳
مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی تشریح کرد؛

روند اجرای مسابقات قرآن کریم

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی روند اجرای سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم را تشریح کرد.
حجت الاسلام جوانبخت، مديرکل اوقاف و امور خيريه آذربايجان غربي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام ناصر جوانبخت امروز در گفت و گو با خبرنگار صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی به تشریح روند اجرای سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان پرداخت و گفت: براساس تاریخ اعلام شده از سوی ستاد کشوری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله شهرستانی مسابقات باید تا 20 شهریور ماه برگزار می شد که خوشبختانه ادارات اوقاف شهرستان ها به خوبی در این زمینه عمل کردند.

 

وی افزود: 323 نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی از 16 تا 18 مهر ماه سالجاری در مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم با هم به رقابت می پردازند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با اشاره به مکان برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم اظهار داشت: مرحله استانی این دوره از رقابت های قرآن کریم همچون سال گذشته در سالن برق( آقایان) و سالن مخابرات(بانوان) برگزار می شود.

 

حجت الاسلام جوانبخت، خاطرنشان کرد: از مجموع منتخبین شهرستانی 211 نفر آقایان و 112 نفر بانوان هستند که برای صعود به مرحله کشوری در رشته های حفظ کل، حفظ 20 جزء، قرائت و ترتیل با هم به رقابت می پردازند.

 

وی اضافه کرد: آخرین سطح رقابت در رشته 5 جزء و 10 جزء قرآن کریم تا مرحله استانی است این درحالی است که راه یافتگان به مرحله کشوری در رشته حفظ کل و قرائت در صورت کسب مقام اول به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی قرآن کریم حضور خواهند یافت./936102/ب3

ارسال نظرات