۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۶
کد خبر: ۲۹۱۹۳۷
فرمانده قرارگاه راهیان نور تأکید کرد؛

دخالت در امور دیگر کشورها علت اصلی بی کفایتی آل سعود در حج

خبرگزاری رسا ـ فرمانده قرارگاه راهیان نور گفت: سران سعودی به‌ دلیل دخالت در کشورهای دیگر کنترل سرزمین خود را از دست داده اند.
سردار فضلي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار علی فضلی، فرمانده قرارگاه راهیان نور شامگاه چهارشنبه هشتم مهرماه در حاشیه مراسم آینه‌های صبور ویژه تجلیل از مقام همسران جانبازان نابینا از دو چشم در سالن 5 آذر منطقه 14 تهران، گفت: فاجعه منا با وسعتی که داشته است متاسفانه کام مردم ما را تلخ کرده است و ایام شادی دهه ولایت را به عزا تبدیل کرده است.

 

وی افزود: فاجعه منا به‌دلیل بی تدبیری آل سعود رخ داده است، زیرا امروز سران این رژیم هیچ تمرکزی بر روی امور داخلی خود ندارند.

 

فضلی با انتقاد شدید از رفتارهای متخاصمانه سران سعودی در منطقه، تصریح کرد: امروز آل سعود در سه جبهه یمن؛ بحرین و عراق در حال کمک‌رسانی به گروه‌های تروریستی است، همین اتفاق نیز عاملی شده است تا مسؤولان ارشد سعودی هیچ اشرتفی به امور مملکت خود نداشته باشند.

 

فرمانده قرارگاه راهیان نور با اشاره به تاریخچه ننگین آل سعود، ابراز داشت: رژیم سعودی از 80 سال قبل تا کنون دست به جنایات متعددی زده است، جنایاتی همچون اتفاقات سال‌های 54 و 66 و رخدا غم‌بار روز عید قربان که دل مومنان را به درد آورد.

فضلی اظهار داشت: وهایبت و آل سعود نطفه انگلیش هستند و با دستور استکبار در منطقه دست به جنایت می‌زنند.

وی در خصوص فلسلفه همایش آینه‌های صبور نیز، گفت: همایش‌های این چنینی بسیار ارزشمند است، باید از مقام شامخ همسران جانبازان بسیار تشکر کرد، زیرا این عزیزان با تمام وجود و ایثارگرانه از عزیزان جانباز مراقبت می‌کنند.

فضلی در پایان از معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز تشکر کرد و بیان داشت: تلاش‌‌های مستمر شخص حجت الاسلام امرودی و دست اندرکاران شهرداری تهران قطعا قابل ستایش و تقدیر است./856/202/ب3

ارسال نظرات